1
Vraag
2
Reacties
harmurkens

Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

nieuw modem

Heb op 7 juli 2021 een brief gekregen dat ik een nieuw modem krijg voor betere wifi .

Dit modem krijf ik volgens post.nl morgen binnen.

Heb wel wat klachten  en contact gehad met klantenservice.

Maar kan het dat dit modem door klantenservice verstuurd wordt naar aanleiding van mijn klachten.

Volgens klantenservice stond niets in mijn doss

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @harmurkens
Welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al opnieuw contact hebt gehad met één van mijn collega's na het plaatsen van dit bericht. Er is in de afgelopen meermaals contact geweest over jouw wifi-verbinding. Mijn collega heeft gisteren een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit was eerder niet gedaan, maar het huidige modem wat je op dit moment zelf in gebruik hebt is niet verouderd 🙂 Het nieuwe modem is vandaag inmiddels bezorgd door Post NL. Verder heb je ook vandaag nog contact gehad en is er een monteur ingepland, omdat het signaal niet optimaal is. Mijn advies is ook om deze afspraak voor morgen niet te annuleren 🙂

Bekijk in context

harmurkens
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ja de monteur is inmiddels geweest heeft aansluitpunt verniewd en nieuw modem geplaatst heb nog een keer 

een dip gehad op donderdag avond modem herstart verder geen  problemen  meer gehad wat ik alleen vreemd vind dat ik  evenveel wifi snelheid als kabelsnelheid resp 258 t.o.v 250 voor kabel. 

De 300 die ik enkele weken geleden op de kabel haalde  haal ik nu niet meer.

Trouwens mijn  complimenten voor de monteur  zeer kundige en vriendelijke man .

Hij adviseerde mij het mesh deco systeem met 3 boxen voor de wifi en heb deze inmiddels besteld.

Bedankt voor je belangstelling hoe het nu is met de verbinding

Groetjes Har Murkens

 

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @harmurkens,

 

Dat klinkt in ieder geval val al wel als een verbetering, super! En uiteraard deel ik je compliment met de betreffende monteur. Zo'n blijkt van waardering maakt je dag weer compleet.

De wifi snelheid kan wel eens schommelen, maar bekabeld moet wel in orde zijn. 
Heb je de tips al gevolgd van onze website ?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een aantal oude modems worden automatisch vervangen door nieuwe i.v.m. nieuwe functies en nieuwe beveiligingen.

 

Maar welk modem heb je nu in gebruik?

Ik zie een Connect box in je profiel?

harmurkens
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
ConnectBox | Compal
Type
CH7465LG
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een vreemde, want dat is nog geen oud modem.

 

Een Ziggo moderator kan kijken wat er aan de hand is.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @harmurkens
Welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al opnieuw contact hebt gehad met één van mijn collega's na het plaatsen van dit bericht. Er is in de afgelopen meermaals contact geweest over jouw wifi-verbinding. Mijn collega heeft gisteren een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit was eerder niet gedaan, maar het huidige modem wat je op dit moment zelf in gebruik hebt is niet verouderd 🙂 Het nieuwe modem is vandaag inmiddels bezorgd door Post NL. Verder heb je ook vandaag nog contact gehad en is er een monteur ingepland, omdat het signaal niet optimaal is. Mijn advies is ook om deze afspraak voor morgen niet te annuleren 🙂

harmurkens
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik zal deze afspraak zeker niet annuleren de vorige keren is deze geannuleerd op aanwijzing en door  een collega .

Ik heb op dit moment een internet verbinding van 0.22 m download ook na opnieuw opstarten  nieuwe modem heb ik inmiddels binnen wacht ermee tot de monteur morgenvroeg hier is. In elk geval bedankt voor 

je acties  Groetjes Har Murkens

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @harmurkens!
De monteur is inmiddels geweest als het goed is! Hoe gaat het nu met jouw verbinding?

harmurkens
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ja de monteur is inmiddels geweest heeft aansluitpunt verniewd en nieuw modem geplaatst heb nog een keer 

een dip gehad op donderdag avond modem herstart verder geen  problemen  meer gehad wat ik alleen vreemd vind dat ik  evenveel wifi snelheid als kabelsnelheid resp 258 t.o.v 250 voor kabel. 

De 300 die ik enkele weken geleden op de kabel haalde  haal ik nu niet meer.

Trouwens mijn  complimenten voor de monteur  zeer kundige en vriendelijke man .

Hij adviseerde mij het mesh deco systeem met 3 boxen voor de wifi en heb deze inmiddels besteld.

Bedankt voor je belangstelling hoe het nu is met de verbinding

Groetjes Har Murkens

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @harmurkens,

 

Dat klinkt in ieder geval val al wel als een verbetering, super! En uiteraard deel ik je compliment met de betreffende monteur. Zo'n blijkt van waardering maakt je dag weer compleet.

De wifi snelheid kan wel eens schommelen, maar bekabeld moet wel in orde zijn. 
Heb je de tips al gevolgd van onze website ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic