Mick97

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nieuw modem aanvragen

Ik heb nu anderhalf jaar de smartwifi box van Ziggo, maar jammer genoeg is het moment gekomen waarop deze kuren begint te vertonen. Ik heb de hoofdaansluiting en de AOP getest met de box van de buren, en hiermee werkt alles prima hier. Is er een manier om een nieuwe box aan te vragen bij Ziggo? In de online chatfunctie werd er direct een monteur ingepland, maar een nieuw modem is eigenlijk al genoeg, en liever betaal ik ook niet die 50 euro die het kost om een monteur te laten komen :')
Ik kon hier niks over vinden op de website...

alvast bedankt!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

Die 50 euro hoef je niet te betalen als het aan de Ziggo kant zit.

Tevens wordt de eerste plaats/wandcontactdoos bekeken en zo nodig de binnenkant hedendaags gemaakt met buiten hedendaagse aansluitmaterialen.

Als je een mail hebt gehad betreffende de monteur staat:

Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening.

En op de website:

Kies de juiste monteur (ziggo.nl)

We weten natuurlijk niet van te voren of het probleem in je eigen huis zit. Dat gaat de monteur voor je bekijken. 
Zit het probleem in je eigen huis? Dan kost een bezoek van de storingsmonteur € 50,-. Ontdekt de monteur dat het probleem in ons netwerk zit? Dan betaal je niets. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

Die 50 euro hoef je niet te betalen als het aan de Ziggo kant zit.

Tevens wordt de eerste plaats/wandcontactdoos bekeken en zo nodig de binnenkant hedendaags gemaakt met buiten hedendaagse aansluitmaterialen.

Als je een mail hebt gehad betreffende de monteur staat:

Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening.

En op de website:

Kies de juiste monteur (ziggo.nl)

We weten natuurlijk niet van te voren of het probleem in je eigen huis zit. Dat gaat de monteur voor je bekijken. 
Zit het probleem in je eigen huis? Dan kost een bezoek van de storingsmonteur € 50,-. Ontdekt de monteur dat het probleem in ons netwerk zit? Dan betaal je niets. 

Bekijk in context

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6671Posts
  • 438Oplossingen
  • 1301Likes

als je een foto van het aop zelf maakt kunnen we beoordelen of die nog up-to-date is

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Mick97

Ik kan mij voorstellen dat je niet op monteurskosten zit te wachten. Heel eerlijk gezegd doen wij dat liever ook niet. 

Zoals @Bert al aangaf worden deze kosten alleen in rekening gebracht wanneer het probleem uit de binnenhuisbekabeing lijkt te komen.
Om vooraf nog wat meer zekerheid in te bouwen kun je ook nog op het verzoek ingaan van @anoniemforum . Het zal je verbazen wat hij vanaf hier allemaal voor je uit kan lezen 😉

Mick97
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste mensen van de community, gisteren werd ik gebeld door Ziggo om wat vragen te stellen over mijn probleem en uiteindelijk zijn we er op uitgekomen dat er toch echt een monteur moet komen. Deze is dus ingepland!  De persoon die ik aan de telefoon had heeft mij met zoveel als zij kunnen verzekerd dat het probleem buiten mijn huis moet liggen, dus we gaan het zien. Bedankt voor alle reacties!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

"De persoon die ik aan de telefoon had heeft mij met zoveel als zij kunnen verzekerd dat het probleem buiten mijn huis moet liggen, dus we gaan het zien."

Dat is dan afwachten wat de monteur gaat vinden, zonder beeld is het lastig inschatten.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Bedankt voor jouw reactie, @Mick97
Houd je ons op de hoogte?

Uitgelicht topic