1
Vraag
2
Reacties
Paul Rulkens

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

netwerknaam veranderen van Wifibooster Uitbreidingsset

Graag wil ik de netwerknaam veranderen van de Wifibooster Uitbreidingsset. Hoe ik de naam van de Wifibooster aanpas, dat weet ik; via http://ziggo-ap. Maar van de uitbreidingsset kan ik hier niets vinden. Hoe kan ik deze naam hetzelfde maken als van de rest? Ik heb de Next, Wifibooster en Wifibooster uitbreidingsset.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Paul,

Voor de uitbreidingsset werkt het precies zo. Als je inlogt en je logt dan in op de booster waarvan de naam al aangepast is, haal die dan tijdelijk even uit het stopcontact en verbind je telefoon/laptop/tablet dan met de andere booster, en probeer het opnieuw. Het moet dan wel lukken 🙂

 

Groet,

Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Paul,

Voor de uitbreidingsset werkt het precies zo. Als je inlogt en je logt dan in op de booster waarvan de naam al aangepast is, haal die dan tijdelijk even uit het stopcontact en verbind je telefoon/laptop/tablet dan met de andere booster, en probeer het opnieuw. Het moet dan wel lukken 🙂

 

Groet,

Evert

Paul Rulkens
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Evert,  je hebt gelijk; ik moest de booster uit het stopcontact halen en dan op het netwerk aansluiten van de uitbreidingsset. Daarna is het aan te passen. Bij klantenservice wisten ze dit niet en verwezen ze me naar de community. Snel geslaagd hier, bedankt!

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Top! Veel internet plezier, zeker in deze tijd!  ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic