Hoi,
ik heb een connetbox met daar aan de tp link m4 3 stuks.
maar ook verschillende apparatuur bedraad verbonden met de connect box.
maar als ik in mijn netwerk kijk is niet alles zichtbaar hoe kan ik alles samen voegen?
Bijvoorbeel zie ik op mijn bedrade pc niet de sonos beam die op wifi zit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Configureer de TP-Link Deco in AP mode.
Het ligt eraan hoe je het heb ingesteld: deco in AP of ROUTER mode (denk AP omdat ziggo dat aangeeft)
IN ACCES POINT
Connectbox wifi uit en deco's in AP:
Stel je hebt op poort 2,3 en 4 van de connectbox iets aangesloten geeft die dat niet aan op je deco netwerk (in de deco app) hij geeft alleen alles aan wat op de deco's zelf zit aangesloten. Dus vandaar kan je die dingen niet zien omdat de connectbox voor de deco zit.
Wil je wel alles op de deco bedraad aansluiten moet je een switch aansluiten op de hoofddeco want de deco's zelf hebben maar 2 ethernet poorten en 1 is al bezet door de ethernet kabel van de connectbox naar de hoofd deco
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.