Middag allemaal.. Is er een netwerk goeroe 🙂 hier in de community uit de omgeving van juliandorp/den helder.
iemand die me kan helpen met mijn netwerk thuis? hoor het graag !!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zojuist gereageerd, hopelijk kom je wat verder met de informatie. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik woon niet in de directe omgeving, maar wil je gerust helpen. Kun je aangeven waar je tegenaan loopt?
heb je een bericht gestuurd !
Zojuist gereageerd, hopelijk kom je wat verder met de informatie. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Inmiddels veelvuldig contact gehad met tobiastheebe. Hele fijne ondersteuning door hem en inmiddels dus een vraagbaak gevonden. Tnxs tobias. 100+ punten !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.