M.Ronkes

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

naam wijzigen ziggo safe online, reden mijn naam staat als eigenaar bij mijn partner.

Zie het onderwerp gaarne een tip of een truc om de naam te wijzigen, Ziggo helpdesk kan mij niet helpen

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Welkom op de Ziggo Community een Klant helpt klant community waar we als klanten elkaar helpen.

 

Als u de eigenaar bent van Ziggo abonnement dan kan dit gewijzigd worden, mocht uw partner de eigenaar zijn weet ik dit niet zo zeer.

 

Dit topic zal meestal binnen een paar dagen worden opgepakt door een Ziggo Medewerker en die zal u hiermee verder op weg helpen.

 

Als u dit rustig afwacht, heel graag.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Een warm welkom op de community, @M.Ronkes!

Logisch dat je bij safe online de juiste naam wil terug zien. Staat het abonnement wel op de juiste naam en gaat het om de postcode en huisnummer die op je community profiel staan (alleen zichtbaar voor Ziggo moderators)? Ik hoor deze aanvullende informatie graag van je, dan help ik je verder. 

Uitgelicht topic