Vraag
Reacties
Oplossing
Renti
Level 2

na werkzaamheden van ziggo hebben we geen internet meer.

Afgelopen Donderdag zijn er werkzaamheden geweest door ziggo, deze zijn afgerond maar wij hebben geen internet meer

We hebben inmiddels de kabel vervangen en een nieuwe splitter geplaatst zoals ze adviseerde, maar nog steeds geen internet. 
vanuit ziggo kan er niet ingelogd worden in het modem, nu komt er een monteur, echter deze is WOENSDAG. pas beschikbaar. 
we hebben iedere dag contact gehad met ziggo en er komt geen oplossing. 
Dit in in een tijd van online meetings niet te doen, iemand een idee wat het kan zijn of wat we kunnen doen. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Renti Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur even in Mijn Ziggo onder Monteursafspraken of je een eerdere afspraak kunt maken, dan is de agenda aangepast aan de afgezegde afspraken.

 

Heb je een mobiel Vodafone abonnement, dan kun je 50 GB ophoging krijgen op je abonnement wat herhaalt kan worden.

Laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je regelen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik zie dat jullie dit hebben gedaan We hebben inmiddels de kabel vervangen en een nieuwe splitter geplaatst zoals ze adviseerde,

Kan je hier een foto van plaatsen, kan zijn dat er iets met de Splitter of kabel niet goed zit.

0 Kudos
Renti
Level 2
Topicstarter

BB3F3390-38E5-49EF-9BF1-02BEE54603E3.jpeg

F7B2AAE9-9B7B-4879-8539-25A4D62B9AF3.jpeg

0 Kudos
Renti
Level 2
Topicstarter

Kabel IEC/F steek rood groen , splitter POA01B

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Wat doet het modem als je de Splitter er even uithaalt en dan de Witte kabel van modem rechtstreeks op de AOP en dan even modem 30 seconde van de stroom en herstarten. Start hij dan wel door en branden er groene lampen of ook wit.

0 Kudos
Renti
Level 2
Topicstarter

image.jpg

 De pijltjes lichtjes knipperen de twee op de foto branden continu

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Renti Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur even in Mijn Ziggo onder Monteursafspraken of je een eerdere afspraak kunt maken, dan is de agenda aangepast aan de afgezegde afspraken.

 

Heb je een mobiel Vodafone abonnement, dan kun je 50 GB ophoging krijgen op je abonnement wat herhaalt kan worden.

Laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je regelen.

Renti
Level 2
Topicstarter

Heb Hollands nieuwe is ook Vodafone 

dus ja graag 

Pineapple
Level 16

De Wifi back-up bundel wordt alleen toegevoegd aan een Vodafone-abonnement. En de Wifi back-up bundel is beschikbaar voor ieder Vodafone abonnement waar op hetzelfde adres ook een Ziggo Internet pakket geactiveerd is. Lees meer informatie hierover op https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/wifi-back-up-bundel

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Renti

 

Zo te zien is de storing al opgelost na aanleiding van een monteur. Heel erg fijn 🙂
Ik zie dit topic dan ook als opgelost, en wens je nog een fijne dag toe.

0 Kudos