Afgelopen Donderdag zijn er werkzaamheden geweest door ziggo, deze zijn afgerond maar wij hebben geen internet meer
We hebben inmiddels de kabel vervangen en een nieuwe splitter geplaatst zoals ze adviseerde, maar nog steeds geen internet.
vanuit ziggo kan er niet ingelogd worden in het modem, nu komt er een monteur, echter deze is WOENSDAG. pas beschikbaar.
we hebben iedere dag contact gehad met ziggo en er komt geen oplossing.
Dit in in een tijd van online meetings niet te doen, iemand een idee wat het kan zijn of wat we kunnen doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Renti Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur even in Mijn Ziggo onder Monteursafspraken of je een eerdere afspraak kunt maken, dan is de agenda aangepast aan de afgezegde afspraken.
Heb je een mobiel Vodafone abonnement, dan kun je 50 GB ophoging krijgen op je abonnement wat herhaalt kan worden.
Laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je regelen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie dat jullie dit hebben gedaan We hebben inmiddels de kabel vervangen en een nieuwe splitter geplaatst zoals ze adviseerde,
Kan je hier een foto van plaatsen, kan zijn dat er iets met de Splitter of kabel niet goed zit.
Kabel IEC/F steek rood groen , splitter POA01B
Wat doet het modem als je de Splitter er even uithaalt en dan de Witte kabel van modem rechtstreeks op de AOP en dan even modem 30 seconde van de stroom en herstarten. Start hij dan wel door en branden er groene lampen of ook wit.
De pijltjes lichtjes knipperen de twee op de foto branden continu
@Renti Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur even in Mijn Ziggo onder Monteursafspraken of je een eerdere afspraak kunt maken, dan is de agenda aangepast aan de afgezegde afspraken.
Heb je een mobiel Vodafone abonnement, dan kun je 50 GB ophoging krijgen op je abonnement wat herhaalt kan worden.
Laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je regelen.
Heb Hollands nieuwe is ook Vodafone
dus ja graag
De Wifi back-up bundel wordt alleen toegevoegd aan een Vodafone-abonnement. En de Wifi back-up bundel is beschikbaar voor ieder Vodafone abonnement waar op hetzelfde adres ook een Ziggo Internet pakket geactiveerd is. Lees meer informatie hierover op https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/wifi-back-up-bundel.
Goedemiddag @Renti
Zo te zien is de storing al opgelost na aanleiding van een monteur. Heel erg fijn 🙂
Ik zie dit topic dan ook als opgelost, en wens je nog een fijne dag toe.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.