1
Vraag
2
Reacties
Renti

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

na werkzaamheden van ziggo hebben we geen internet meer.

Afgelopen Donderdag zijn er werkzaamheden geweest door ziggo, deze zijn afgerond maar wij hebben geen internet meer

We hebben inmiddels de kabel vervangen en een nieuwe splitter geplaatst zoals ze adviseerde, maar nog steeds geen internet. 
vanuit ziggo kan er niet ingelogd worden in het modem, nu komt er een monteur, echter deze is WOENSDAG. pas beschikbaar. 
we hebben iedere dag contact gehad met ziggo en er komt geen oplossing. 
Dit in in een tijd van online meetings niet te doen, iemand een idee wat het kan zijn of wat we kunnen doen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59604Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14912Likes

@Renti Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur even in Mijn Ziggo onder Monteursafspraken of je een eerdere afspraak kunt maken, dan is de agenda aangepast aan de afgezegde afspraken.

 

Heb je een mobiel Vodafone abonnement, dan kun je 50 GB ophoging krijgen op je abonnement wat herhaalt kan worden.

Laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je regelen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18803Posts
  • 855Oplossingen
  • 5207Likes

Ik zie dat jullie dit hebben gedaan We hebben inmiddels de kabel vervangen en een nieuwe splitter geplaatst zoals ze adviseerde,

Kan je hier een foto van plaatsen, kan zijn dat er iets met de Splitter of kabel niet goed zit.

Renti
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

BB3F3390-38E5-49EF-9BF1-02BEE54603E3.jpeg

F7B2AAE9-9B7B-4879-8539-25A4D62B9AF3.jpeg

Renti
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kabel IEC/F steek rood groen , splitter POA01B

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18803Posts
  • 855Oplossingen
  • 5207Likes

Wat doet het modem als je de Splitter er even uithaalt en dan de Witte kabel van modem rechtstreeks op de AOP en dan even modem 30 seconde van de stroom en herstarten. Start hij dan wel door en branden er groene lampen of ook wit.

Renti
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

image.jpg

 De pijltjes lichtjes knipperen de twee op de foto branden continu

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59604Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14912Likes

@Renti Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur even in Mijn Ziggo onder Monteursafspraken of je een eerdere afspraak kunt maken, dan is de agenda aangepast aan de afgezegde afspraken.

 

Heb je een mobiel Vodafone abonnement, dan kun je 50 GB ophoging krijgen op je abonnement wat herhaalt kan worden.

Laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je regelen.

Renti
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb Hollands nieuwe is ook Vodafone 

dus ja graag 

Pineapple
Expert
Expert
  • 1050Posts
  • 136Oplossingen
  • 314Likes

De Wifi back-up bundel wordt alleen toegevoegd aan een Vodafone-abonnement. En de Wifi back-up bundel is beschikbaar voor ieder Vodafone abonnement waar op hetzelfde adres ook een Ziggo Internet pakket geactiveerd is. Lees meer informatie hierover op https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/wifi-back-up-bundel

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 347Oplossingen
  • 764Likes

Goedemiddag @Renti

 

Zo te zien is de storing al opgelost na aanleiding van een monteur. Heel erg fijn 🙂
Ik zie dit topic dan ook als opgelost, en wens je nog een fijne dag toe.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.