1
Vraag
2
Reacties
J._10kramer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

modem/router verouderd en problemen met het internet.

geachte heer, mevrouw,

Ik beschik over een ouder model modem/router.

Het is de Ubee EVW 3200

Mijn wifi verbinding valt regelmatig uit en moet ik de modem  dan telkens resetten om weer verbinding te krijgen.

Ik heb dit probleem al eerder bij u aangekaart.

Toen werd bij geadviseer de aan sluitingen van de verbinding aan te passen.

Dit heb ik gedaan zonder resultaat.

Ik merk dat ik niet de enige ben met dit probleem. Andere gedupeerden hebben een nieuwere versie van een Ziggo modem/router ontvangen.

Ik wil u verzoeken mijn Ubee router/modem te vervangen voor een noeuwere v ersie.

Met vriendelijke groet,

J. Kramer te Spierdijk

** Moderator edit: Klantnummer verwijderd **

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3849Posts
  • 522Oplossingen
  • 1252Likes

Hey @J._10kramer, welkom op de Community!

Wat ontzettend zuur dat de laatste tijd de wifi minder zin heeft om mee te werken. Ik kan mij voorstellen dat dit heel frustrerend is en dat je op zoek bent naar een oplossing hiervoor. Het modem dat je hebt is inderdaad een oudje en deze vervang ik graag voor je. Ik zorg er dan ook voor dat er een nieuw modem je kant op komt om de situatie te verbeteren. Je krijgt hiervoor een Track & Trace code per mail opgestuurd. 

Mochten de wifi problemen met het nieuwe modem niet zijn opgelost, trek dan aan de bel! De Community en ik staan dan voor je klaar. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Verwijder je adres gegevens en klantnummer door te klikken op de pijl rechtsboven in je reactie en te kiezen voor reactie bewerken.  Deze staan nu te kijk voor iedereen, waardoor misbruik op de loer ligt.

Daarna kan je ze (alleen zichtbaar voor moderators)  HIER  vermelden.

Omdat het een ouder type modem betreft, zijn er meestal ook andere zaken die modernisering behoeven.

Kan je hier een foto plaatsen van het AOP (meestal in de meterkast) met de daarop aanwezige splitter(s) en eventuele signaalversterker?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24375Posts
  • 1672Oplossingen
  • 11990Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een nieuwe modemrouter (SmartWifi modem) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Om te controleren in hoeverre de installatie en het signaal geschikt/voldoende zijn voor het nieuwe modem:

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3849Posts
  • 522Oplossingen
  • 1252Likes

Hey @J._10kramer, welkom op de Community!

Wat ontzettend zuur dat de laatste tijd de wifi minder zin heeft om mee te werken. Ik kan mij voorstellen dat dit heel frustrerend is en dat je op zoek bent naar een oplossing hiervoor. Het modem dat je hebt is inderdaad een oudje en deze vervang ik graag voor je. Ik zorg er dan ook voor dat er een nieuw modem je kant op komt om de situatie te verbeteren. Je krijgt hiervoor een Track & Trace code per mail opgestuurd. 

Mochten de wifi problemen met het nieuwe modem niet zijn opgelost, trek dan aan de bel! De Community en ik staan dan voor je klaar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic