geachte heer, mevrouw,
Ik beschik over een ouder model modem/router.
Het is de Ubee EVW 3200
Mijn wifi verbinding valt regelmatig uit en moet ik de modem dan telkens resetten om weer verbinding te krijgen.
Ik heb dit probleem al eerder bij u aangekaart.
Toen werd bij geadviseer de aan sluitingen van de verbinding aan te passen.
Dit heb ik gedaan zonder resultaat.
Ik merk dat ik niet de enige ben met dit probleem. Andere gedupeerden hebben een nieuwere versie van een Ziggo modem/router ontvangen.
Ik wil u verzoeken mijn Ubee router/modem te vervangen voor een noeuwere v ersie.
Met vriendelijke groet,
J. Kramer te Spierdijk
** Moderator edit: Klantnummer verwijderd **
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @J._10kramer, welkom op de Community!
Wat ontzettend zuur dat de laatste tijd de wifi minder zin heeft om mee te werken. Ik kan mij voorstellen dat dit heel frustrerend is en dat je op zoek bent naar een oplossing hiervoor. Het modem dat je hebt is inderdaad een oudje en deze vervang ik graag voor je. Ik zorg er dan ook voor dat er een nieuw modem je kant op komt om de situatie te verbeteren. Je krijgt hiervoor een Track & Trace code per mail opgestuurd.
Mochten de wifi problemen met het nieuwe modem niet zijn opgelost, trek dan aan de bel! De Community en ik staan dan voor je klaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verwijder je adres gegevens en klantnummer door te klikken op de pijl rechtsboven in je reactie en te kiezen voor reactie bewerken. Deze staan nu te kijk voor iedereen, waardoor misbruik op de loer ligt.
Daarna kan je ze (alleen zichtbaar voor moderators) HIER vermelden.
Omdat het een ouder type modem betreft, zijn er meestal ook andere zaken die modernisering behoeven.
Kan je hier een foto plaatsen van het AOP (meestal in de meterkast) met de daarop aanwezige splitter(s) en eventuele signaalversterker?
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een nieuwe modemrouter (SmartWifi modem) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Om te controleren in hoeverre de installatie en het signaal geschikt/voldoende zijn voor het nieuwe modem:
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?
Hey @J._10kramer, welkom op de Community!
Wat ontzettend zuur dat de laatste tijd de wifi minder zin heeft om mee te werken. Ik kan mij voorstellen dat dit heel frustrerend is en dat je op zoek bent naar een oplossing hiervoor. Het modem dat je hebt is inderdaad een oudje en deze vervang ik graag voor je. Ik zorg er dan ook voor dat er een nieuw modem je kant op komt om de situatie te verbeteren. Je krijgt hiervoor een Track & Trace code per mail opgestuurd.
Mochten de wifi problemen met het nieuwe modem niet zijn opgelost, trek dan aan de bel! De Community en ik staan dan voor je klaar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.