verfmolen
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

modem in IPv4 modus zetten

Ik zou gebruik willen maken van port forwarding. Maar ik begrijp dat mijn modem dan in IPv4-modus moet staan. Kan dat gerealiseerd worden voor mij?

Alvast bedankt!

Arjan

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @verfmolen
Nog een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik dit voor je realiseren! Op dit moment staat je modem ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor de optie om forwards in te stellen niet zichtbaar is in de interface van je modem. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Dit heb ik zojuist in gang gezet! Binnen nu en maximaal 24 uur is deze wijziging verwerkt. Schrik niet als je modem opnieuw opstart hierdoor 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @verfmolen
Nog een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan ik dit voor je realiseren! Op dit moment staat je modem ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor de optie om forwards in te stellen niet zichtbaar is in de interface van je modem. Ten behoeve van portforwarding kunnen we het profiel op je modem configureren naar IPv4 Only. Dit heb ik zojuist in gang gezet! Binnen nu en maximaal 24 uur is deze wijziging verwerkt. Schrik niet als je modem opnieuw opstart hierdoor 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic