1
Vraag
2
Reacties
gelshoud

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

modem geeft geen internet

hoi

 

de modem van ziggo geeft wel een wifi signaal maar heeft geen verbinding met internet. Hoe kan dit opgelost worden? ook branden er geen lampjes bij de UTP kabel aansluiting.

 

foto is van de aansluiting

 

Daarnaast is de modem erg oud (ubee evw3200), is hier een moderner exemplaar voor beschikbaar?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemorgen @gelshoud en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Heb modem wat je momenteel hebt is inderdaad een verouderd type modem. Ik zorg ervoor dat je kosteloos een nieuw SmartWifi modem toegestuurd krijgt. Binnen 2 a 3 dagen ontvange je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL. Het oude Ubee320B modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Zie je kans om ook nog een foto te delen van de aansluiting (AOP)? Dan kan ik er ook voor zorgen dat je nieuwe aansluitmaterialen toegestuurd krijgt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Zeker te weten een veel moderner exemplaar.

Maar als het modem oud is, dan kunnen de aansluitmaterialen ook oud zijn.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Dan kunnen gelijk de juiste nieuwe aansluitmaterialen gratis meegezonden worden.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

gelshoud
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dat is mooi om te horen, op welke wijze moet deze aangevraagd worden? 

 

bijgaand twee foto's van de modem

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier vanzelf langs morgen.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers op de foto?

Dan kunnen gelijk de juiste nieuwe aansluitmaterialen gratis meegezonden worden.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemorgen @gelshoud en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Heb modem wat je momenteel hebt is inderdaad een verouderd type modem. Ik zorg ervoor dat je kosteloos een nieuw SmartWifi modem toegestuurd krijgt. Binnen 2 a 3 dagen ontvange je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL. Het oude Ubee320B modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Zie je kans om ook nog een foto te delen van de aansluiting (AOP)? Dan kan ik er ook voor zorgen dat je nieuwe aansluitmaterialen toegestuurd krijgt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic