1
Vraag
2
Reacties
Bret

Level 4
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

modem configureren

Hallo,

Ben bezig geweest op de Home pagina van mijn connectbox Giga om de verbonden apparaten een naam te geven.  Er stond  bij meer dan de helft van verbonden apparaten unknown. Met behulp van pagina Verbonden Apparaten  probeer ik namen aan de iconen toe te voegen. Ik hoopte dat er op pagina Verbonden Apparaten bij elk IP-adres de juiste naam zou verschijnen. Helaas de naamgeving is een puinhoop geworden want de namen verdwijnen of komen op verkeerde plaatsen terecht. Het zou toch fijn zijn dat je je verbonden apparaten de goede naam bij het juiste IP- en Mac-adres kunt geven. Op papier is het me gelukt om het erbij te schrijven. Met de verbonden apparaten op de Home pagina lukt dat i.i.g. niet terwijl je daar de namen kunt aanpassen. Zoals het bij mij loopt lijkt dat een zinloze actie, het wordt er alleen maar erger door.

Mijn vraag is dus hoe kan ik de juiste naam zetten bij de verschillende IP-adressen van mijn aangesloten apparaten. 
Verder zou ik graag willen weten of er een handleiding is voor dit soort configuraties in de connectbox Giga.

Bedankt alvast voor de interesse en misschien oplossingen, Bert.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is een bekende bug waar aan gewerkt wordt om dit op te lossen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is een bekende bug waar aan gewerkt wordt om dit op te lossen.

Bret
Topicstarter
Level 4
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Bedankt, ik wacht rustig af.
Weet je misschien of er een soort handleiding is voor dit modem? Een handleiding die verder gaat dan de handleiding die je in de doos vind? Of is er een tread waar je veel info kan vinden over dit modem?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is geen gebruiksaanwijzing van, maar hier op het forum zitten mensen die samen alles weten over dit modem.

Stel je vraag hier en je krijgt een link naar een website met een stappenplan voor een bepaalde instelling of er wordt uitgelegd hoe en wat en waar.

In Google is de website van Ziggo goed vindbaar b.v. Port forward connect box resulteert in:

Port forwarding op het SmartWifi modem (voorheen C... - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic