Afgelopen maandagochtend heb ik mijn modem geïnstalleerd en daarna 24 uur gewacht op de activatie van het modem.
Echter is het modem tot op heden nog steeds niet geactiveerd. Ik wacht dan al 5 dagen op activatie en heb geen internet. Dit is zeer onhandig ivm werk en privé.
Klantenservice meerdere malen gebeld en geven aan dat er momenteel een activatie storing is en dat ik geduld moet hebben, maar geven niet aan wat ik mag verwachten aan wachttijd.
Ik zie op deze forum dat dit probleem al een jaar bestaat. En dat mensen wel meerdere weken wachten op de activatie. Dit kan ik niet gebruiken.
En nergens wordt ik tijdens afsluiting van het abonnement hierop gewaarschuwd dat jullie deze storing hebben.
Ik heb het nodig dat mijn modem nu wordt geactiveerd. En anders heb ik duidelijkheid nodig in of het überhaupt of wanneer dit wel gaat lukken. Dan kan ik een keuze maken om de 14 dagen bedenktijd te gebruiken om het abonnement te stoppen.
Groet,
F
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @FPK1104, ik zie in onze administratie dat er gewerkt wordt aan je abonnement. Zoals het nu lijkt is je modem online, met de juiste snelheid en kun je eindelijk internetten.
Maar ik zie nog wel openstaande acties in de administratie en we moeten afwachten of die succesvol door gaan lopen of niet, ik houd m'n hart vast.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Had je hiervoor al een abonnement bij Ziggo of betreft het hier een volledig nieuw abonnement?
Staan je postcode en huisnummer al in je profiel?
Het betreft een volledig nieuw abonnement bij Ziggo.
Postcode en huisnummer staan in mijn profiel.
Prima. Ik heb issue doorgezet naar het moderatie team. Door extreme drukte kan een reactie langer op zich laten wachten dan gebruikelijk. Trek voor de zekerheid anders maandag in dit topic even opnieuw aan de bel, mocht je dan nog geen reactie hebben ontvangen.
Hoi @FPK1104 , ik begrijp goed dat je baalt van deze situatie, zo hoort het ook zeker niet te gaan! In ons systeem zie ik dat je gisteren ook al contact hebt gehad met de klantenservice en dat mijn collega een escalatie heeft aangemaakt. Zonet heb ik bij de escalatieafdeling nogmaals duidelijk gemaakt dat ze alles op alles moeten zetten om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak! Als ik een terugkoppeling krijg dat het is opgelost dan laat ik het je direct weten.
Hi @FPK1104, ik zie in onze administratie dat er gewerkt wordt aan je abonnement. Zoals het nu lijkt is je modem online, met de juiste snelheid en kun je eindelijk internetten.
Maar ik zie nog wel openstaande acties in de administratie en we moeten afwachten of die succesvol door gaan lopen of niet, ik houd m'n hart vast.
Sinds afgelopen maandag heb ik inderdaad internet. Dank voor jullie reacties en acties op mijn vraag.
Ik ben benieuwd waar de openstaande acties voor zijn en voor welke problemen deze nog kunnen zorgen. Deze zal ik afwachten.
Geen zorgen meer @FPK1104, alle administratieve wijzigingen zijn inmiddels voltooid en zo te zien is daarbij netjes binnen de lijntjes gekleurd. Geen vuiltje meer aan de lucht!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.