1
Vraag
2
Reacties
myl

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

microsoft 365 app/ Kan geen mail verzenden op mijn Mobiel

Goedemiddag

 

ik heb al een hele poos problemen met Microsoft 365 op mijn telefoon. ik kan geen mails verzenden. Deze blijven in postvak uit hangen.

Tevens moet ik me regelmatig weer inloggen in imap.

Ik heb nu de app verwijderd en kom er helemaal niet meer in. Ik krijg de volgende melding:

inlogfout: de verbinding met je mailserver is verlopen. Controleer aub je mail instellingen

 

 Toen ik nog wel de app microsoft 365 op de telefoon had, kan ik dus niet verzenden en als ik IMap in vul krijg ik de volgende meldingen: fout met server voor uitgaande email. Er is een probleem opgetreden bij het verbinden met.........( mailadres). werk de serverconfiguratie bij om verbinding te blijven maken met dit account.

 

Ik ben nu al maanden bezig hier mee, via facebook ziggo en microsoft gemaild maar heb nog steeds geen oplossing. Microsoft geeft de melding bij jullie te moeten zijn( zie bijlage)

Wie weet de oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @myl en van harte welkom op de Community! Goed dat je ons hier gevonden hebt, want met mailproblemen wil je natuurlijk niet blijven zitten. Ik begrijp dat je na het niet kunnen verzenden van mails nu helemaal niet meer in de app kunt komen, het schiet niet op.

 

Op dit topic Opgelost: Mail blijft hangen in Postvak uit Outlook for Andr... - Ziggo Community staat nog een work-around voor het postvak uit probleem, die wilde ik sowieso als tip meegeven. Voor het 'verbinding met de mailserver' probleem zou er, volgens de laatste berichten op diverse fora, deze week vanuit Microsoft een update moeten komen om dit probleem te verhelpen.  

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het probleem ligt ook bij Microsoft, zowel Ziggo en KPN hebben er last van sinds oktober 2020.

Wie er iets veranderd heeft of nog niet goed in orde heeft Microsoft / Ziggo / KPN, is niet geheel duidelijk.

Alle drie willen ze er niet veel over kwijt en dan wordt het lastig bij wie je moet zijn.

 

Mogelijk kan een Ziggo moderator hier meer over vinden en uitleg over geven.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @myl en van harte welkom op de Community! Goed dat je ons hier gevonden hebt, want met mailproblemen wil je natuurlijk niet blijven zitten. Ik begrijp dat je na het niet kunnen verzenden van mails nu helemaal niet meer in de app kunt komen, het schiet niet op.

 

Op dit topic Opgelost: Mail blijft hangen in Postvak uit Outlook for Andr... - Ziggo Community staat nog een work-around voor het postvak uit probleem, die wilde ik sowieso als tip meegeven. Voor het 'verbinding met de mailserver' probleem zou er, volgens de laatste berichten op diverse fora, deze week vanuit Microsoft een update moeten komen om dit probleem te verhelpen.  

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic