Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Al enkele maanden ontvang ik, vrijwel dagelijks, de melding dat mijn mailbox vol is en dat ik daarom geen mails meer kan ontvangen/verzenden. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de helpdesk van ziggo. Die verwijzen me naar antwoorden van de ziggo community op dit probleem. De IMAP-mappen m heb ik gecontroleerd en alle vakken zijn aangevinkt. Echt irritant dat ik toch nog toe geen adequaat advies heb ontvangen. Hoop dat dit nu wel het geval is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vanmorgen office-pakket van mijn computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem is opgelost.
De volgende melding verschijnt nog wel.
Fout bij het synchroniseren van bericht FW:
[800CCCD2-0-0-322]
Op dit moment lijkt dat het ontvangen en versturen van mail niet te beïnvloeden. Als iemand nog een tip heeft, hoe ik deze melding ongedaan kan maken, zou mooi zijn.
Log eens even in op Ziggo webmail
Controleer daar eens de Prullenbak en wellicht zie daar ook nog andere mails of mappen staan.
Dat heb ik eerder al gedaan. Er bevinden zich geen andere mappen in de prullenbak. Ik houd ook de prullenbak zo leeg mogelijk.
Al enkele maanden ontvang ik, vrijwel dagelijks, de melding dat mijn mailbox vol is en dat ik daarom geen mails meer kan ontvangen/verzenden. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de helpdesk van ziggo. Die verwijzen me naar antwoorden van de ziggo community op dit probleem. De IMAP-mappen m heb ik gecontroleerd en alle vakken zijn aangevinkt. Echt irritant dat ik toch nog toe geen adequaat advies heb ontvangen. Hoop dat dit nu wel het geval is.
Je stelt voor de 2e keer dezelfde vraag, btw.
Even ter verificatie. Waar heb je je IMAP mappen gecontroleerd? In webmail?
Kun je ook zo’n soort scherm tevoorschijn toveren? Staat daar alles aangevinkt? Let ook op de sub-mappen.
Ja, ik de mappen gecontroleerd in mijn webmail en ze staan aangevinkt. Ik heb een printscreen toegevoegd. Maar mijn mailbox blijft vol. Heb je nog een idee wat ik kan doen?
Naast iedere map heb heb je een ‘hamburger’-menu. Daarin vind je de optie ‘Opschonen’. Zou je die eens willen aanklikken? Kijken of dat iets uithaalt.
Bedankt dat je moeite neemt me te helpen. Ook dat heb ik al eerder gedaan. Heb het nogmaals gedaan. Ook dit heeft geen resultaat. IK heb een screenshot gemaakt om zeker te weten dat ik gedaan heb wat je bedoelt
Hallo @stoffel.abraham , wat ontzettend irritant dat je al zo lang tegen dit probleem aanloopt.
Zo te zien krijg je al hulp van @bburgg .
Zou je voor onze Community leden ook een schermafbeelding willen delen van de foutmelding die je ziet?
Dan kunnen onze leden je hiermee verder helpen.
Dag Meindert. Hierbij de schermafbeelding. Ik hoop dat dit tot iets leidt.
Bedankt, @stoffel.abraham . Hier heb ik zeker wat aan.
Wil je eens kijken of je verborgen mappen uitnevinkt staan bij de imap instellingen? Klik rechtsboven op het tandwieltje, dan links naar “E-mail” en klik dan op “Wijzig IMAP abonnementen”. Vink daar alle mappen aan en controleer die op dezelfde manier als hierboven beschreven". Waarschijnlijk staan hier nog enkele mappen die je niet ziet in het overzicht die bommetje vol staan.
Meindert, dit heb ik al diverse keren gedaan. Toch maar weer een screenprint. Mss zie jij iets wat ik over het hoofd zie.
Staan er in je Archief-mappen niet mails met grote bijlage(n) of een grote hoeveelheid aan mails? Lijkt me de meest voor de hand liggende oorzaak.
Ik heb die map zoveel mogelijk opgeschoond. Alleen wat noodzakelijk is heb ik bewaard. Dat zijn geen mails met grote bijlagen.
Hallo @stoffel.abraham ,
Wil je eens kijken wat je mailquota is zodra jij je prullenbak + spam bak ook hebt geleegd?
Mogelijk dat hier de oorzaak van dit mysterie zit.
Voor het legen van de mailbox is mailquota 4, 998 GB, Na legen van spam en prullenbak precies hetzelfde (zie 2e printscreen). Dat vind ik op zich raar.
Heel bijzonder dit, @stoffel.abraham . In bijna alle gevallen is dit namelijk wel gewoon de oplossing.
Ik stuur je melding intern door naar een specialistische afdeling. Binnen 3 werkdagen zou dit probleem opgelost moeten zijn of neemt mijn collega contact met je op.
Hou je ons op de hoogte?
Hoi je geeft duidelijk aan dat je alles geprobeerd hebt en dat lijkt mij ook. Waarschijnlijk zijn de mails in je archief in totaal best groot. Je geeft aan deze zo schoon mogelijk gemaakt te hebben, maar de bestandgrote daarvan kan best 5 GB benaderen.
Ik weet niet hoe je in Ziggo mail kunt zien wat de bestands grote is van bijvoorbeeld je archiefmap. In veel mail clients (zoals MS Outlook) kan dat wel. Als deze 5 GB is heb je het antwoord.
Kun je je mailbox via SMTP met een mail client zoals outlook bekijken?
PS. Neem aan dat je je verstuurde items folder ook leeg/schoon hebt gemaakt?
Fijn Meindert. Ik wacht de actie va de specialistische afdeling af.
IK heb mijn archiefmap zoveel mogelijk opgeschoond. Sommige items wil ik echter bewaren. Maar dat zijn er echt niet veel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...