mijn oude email adres is een home adres mijn nieuwe een ziggo adres vul de gegevens in zoals ziggo dit weer geeft ook de aan vullende maar blijft weigeren mijn nieuwe toe te voegen gebruik mijn oude home adres niet meer heb deze ook al eens verwijdert uit outlook maar ook dat werkt niet weet niet meer wat hier aan te doen is graag antwoord.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Timmer65 Vervolg op mijn bericht hier zojuist boven, haal je email adres uit je bericht, dit is voor heel de wereld te lezen en hackers zijn dol op actieve emailadressen.
POP / IMAP | imap |
Inkomende server | imap.ziggo.nl |
Inkomende poort | 993 |
SSL (beveiliging) inkomend | ssl |
Uitgaande server | smtp.ziggo.nl |
Uitgaande poort | 587 |
Inloggen vereist | yes |
Als je wel de mail in je telefoon krijgt, dan gaat er iets niet goed in Outlook.
Je het al veel gedaan en het lost het probleem niet op.
Het is op afstand vrijwel niet te doen om een dergelijk probleem op te lossen als je als zoveel hebt geprobeerd.
Ik heb geen tips meer dan eerder gegeven.
@Bert de fout 550 wijst er op dat er "relaying" optreedt
Ik heb zelf de instellingen zo staan (Office 365)
Bij de uitgaande mail staat bij mij als versleuteling STARTTLS, er zit ook nog een optie automatisch in. Hier heb ik al vaak vreemde problemen mee op gelost.
Ik weet niet of dit bij draagt tot de oplossing maar misschien komen we er verder mee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.