Als ik mijn account met ....@hotmail.com open en klik ik mappen aan, dan verschijnt er een kolom met daarin de namen van de bestaande mappen plus een plus-teken.
Als ik dat teken aanklik, kan ik een nieuwe map aan maken.
Naast dit hotmail-account heb ik nog 2 andere accounts .....@home.nl van Ziggo.
Als ik daarin op mappen klik, verschijnt er ook een kolom met de bestaande mappen, maar niet het plus-teken, zodat ik geen extra mappen kan aanmaken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat wel voor elkaar krijg?
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de Ziggo webmail zie ik Nieuwe map toevoegen als ik met de rechter muisknop klik op Postvak in.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In de Ziggo webmail zie ik Nieuwe map toevoegen als ik met de rechter muisknop klik op Postvak in.
@henklichtendahl welkom op de Ziggo Community. Goed dat je het hier even komt vragen, want je zal merken dat er genoeg kennis en kunde is om je te helpen.
Allereerst: waar kom je op uit als je de tips van @Bert uitvoert? Lukt het dan? We horen het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.