Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
PENMjanssen66
Level 1

mails van afzender noreply@dhlparcel.nl worden niet meer ontvangen door mijn ziggo mail

Ik ontvang geen emails meer van noreply@dhlparcel.nl

De afzender is niet door mij geblokkeerd, staat niet tussen mijn geblokkeerde afzenders.

Deze vind ik ook niet in mijn webmail of spam box. Zelfde mails zijn wel naar mijn werk- en gmail-account gestuurd en daar komen ze wel aan. Verzendende server ziet geen foutmeldingen. 

 

Als Ziggo dan al binnenkomende mail afkeurd, hoort deze dan niet in mijn SPAM te verschijnen?

Kan Ziggo in de logfiles zien waarom de mails worden afgekeurd en ervoor zorgen dat ik de mails wel binnen krijg?

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
1 Reactie 1
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @PENMjanssen66! Welkom op de Ziggo Community! Heb je al contact gehad met abuse@ziggo.nl, zoals Bert aangaf? 
 

0 Kudos