Ik ontvang geen emails meer van noreply@dhlparcel.nl
De afzender is niet door mij geblokkeerd, staat niet tussen mijn geblokkeerde afzenders.
Deze vind ik ook niet in mijn webmail of spam box. Zelfde mails zijn wel naar mijn werk- en gmail-account gestuurd en daar komen ze wel aan. Verzendende server ziet geen foutmeldingen.
Als Ziggo dan al binnenkomende mail afkeurd, hoort deze dan niet in mijn SPAM te verschijnen?
Kan Ziggo in de logfiles zien waarom de mails worden afgekeurd en ervoor zorgen dat ik de mails wel binnen krijg?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @PENMjanssen66! Welkom op de Ziggo Community! Heb je al contact gehad met abuse@ziggo.nl, zoals Bert aangaf?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.