1
Vraag
2
Reacties
PENMjanssen66

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mails van afzender noreply@dhlparcel.nl worden niet meer ontvangen door mijn ziggo mail

Ik ontvang geen emails meer van noreply@dhlparcel.nl

De afzender is niet door mij geblokkeerd, staat niet tussen mijn geblokkeerde afzenders.

Deze vind ik ook niet in mijn webmail of spam box. Zelfde mails zijn wel naar mijn werk- en gmail-account gestuurd en daar komen ze wel aan. Verzendende server ziet geen foutmeldingen. 

 

Als Ziggo dan al binnenkomende mail afkeurd, hoort deze dan niet in mijn SPAM te verschijnen?

Kan Ziggo in de logfiles zien waarom de mails worden afgekeurd en ervoor zorgen dat ik de mails wel binnen krijg?

 

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 229Oplossingen
  • 415Likes

Hi @PENMjanssen66! Welkom op de Ziggo Community! Heb je al contact gehad met abuse@ziggo.nl, zoals Bert aangaf?