1
Vraag
2
Reacties
ronaldesther

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

mails aan deezee@ziggo.nl

Sinds vandaag krijg ik ongevraagd reclame maIls geaddresseerd aan deezee@ziggo.nl  Nu is deezeee niet een van mijn mailadressen bij ziggo. Is dit een soort van stuur aan alle ziggo mailadressen adres?

Schermafdruk van een zo'n mail bijgevoegd.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Als je dit nu voor het eerst krijgt mag je je gelukkig prijzen, niet op reageren en naar je spam map slepen.

Het email protocol stamt eigenlijk nog uit de begintijd van het internet waardoor het voor spammers eigenlijk makkelijk is allerlei trucjes toe te passen om hun werkelijke bedoelingen te maskeren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Als je dit nu voor het eerst krijgt mag je je gelukkig prijzen, niet op reageren en naar je spam map slepen.

Het email protocol stamt eigenlijk nog uit de begintijd van het internet waardoor het voor spammers eigenlijk makkelijk is allerlei trucjes toe te passen om hun werkelijke bedoelingen te maskeren.

ronaldesther
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank u. Ik heb nu een filter regel toegevoegd om alle mail aan deezeee@ziggo.nl af te breken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@ronaldesther Morgen kun je er krijgen met andere mailadressen, regels helpen je maar kort.

Naar de spam map slepen of verplaatsen via IMAP of in de Ziggo webmail is het meest effectief, daar leert de spamfilter van en bij meerdere verplaatsingen wordt gekeken of dit sneller aan de spamfilter is toe te voegen.

Alle aan mailadressen en van mailadressen van spam kunnen door spamservers continu gewijzigd worden, regels zijn dan continu te omzeilen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic