k heb tot 2013 een home abonnement gehad met daaraan een aantal e mailadressen gekoppeld. o.a. In 2013 hebben we ivm een tijdelijke woning het abonnement stopgezet. In 2014 hebben we een nieuw abonnement genomen op ziggo Nu hebben we problemen met het een mailadres Maar ik kan niet meer inloggen bij @Home. Kunt u aangeven hoe we dit probleem kunnen oplossen? Kan het emaildres ...@home .nl gekoppeld worden aan mijn nieuwe account
Opgelost! Ga naar oplossing.
@AvD1 Ziggo sloot vroeger niet alle emailadressen af na beëindigen van het abonnement en na samengaan met UPC in 2015 is dit niet meer uitgeplozen.
Zoals ik eerder schreef:
"Dan heb je geluk gehad dat het nog zo lang gewerkt heeft.
Ziggo sluit nu na 6 maanden de mailadressen, nadat een abonnement is beëindigd."
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor de duidelijkheid.
Email adressen uit een oud abonnement / klantnummer worden niet meer overgezet naar een nieuw abonnement / klantnummer door Ziggo.
Is het een @Home adres op je oude klantnummer?
Dan heb je geluk gehad dat het nog zo lang gewerkt heeft.
Ziggo sluit nu na 6 maanden de mailadressen, nadat een abonnement is beëindigd.
Of is het een @Home mailadres met je nieuwe klantnummer gemaakt?
Het @Home adres is op het oude klantnummer.
Email adressen zijn over te zetten, alleen hangen hier regels etc aan.
Bij mij kon het laatst wel omdat we twee aansluitingen hebben op 1 huisadres, en wij gingen naar 1 abonnement.
Het hangt dus maar net van de situatie af en welke collega je treft.
@fluxsystem Het hangt inderdaad van de situatie af.
Ziggo hevelt alleen mailadressen over na overleiden en bij fouten die Ziggo zelf gemaakt heeft of zeer specifieke gevallen, verder niet meer.
Goedemiddag @AvD1
Welkom op de Community.
Ik kan me voorstellen dat je in sommige situaties graag nog toegang behoud tot e-mailaccounts.
Helaas is dat in jouw situatie niet mogelijk. Wanneer je op adres A een abonnement hebt en opzegt in verband met verhuizing om op adres B een nieuw abonnement aan te vragen, komen alle condities van het abonnement op adres A te vervallen. Denk hierbij aan e-mailadressen, telefoonnummers en het Mijn Ziggo account.
Zoals @Bert al aangeeft, kunnen we dit enkel herstellen na overlijden. Dit e-mailaccount zal dus niet meer in gebruik genomen kunnen worden.
Blijft dan toch raar dat we het vanaf 2013 wel hebben kunnen gebruiken!!!
@AvD1 Ziggo sloot vroeger niet alle emailadressen af na beëindigen van het abonnement en na samengaan met UPC in 2015 is dit niet meer uitgeplozen.
Zoals ik eerder schreef:
"Dan heb je geluk gehad dat het nog zo lang gewerkt heeft.
Ziggo sluit nu na 6 maanden de mailadressen, nadat een abonnement is beëindigd."
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.