1
Vraag
2
Reacties
AvD1

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

mailadres@home koppelen aan Mijn ziggo

k heb tot 2013 een home abonnement gehad met daaraan een aantal e mailadressen gekoppeld. o.a. In 2013 hebben we ivm een tijdelijke woning het abonnement stopgezet. In 2014 hebben we een nieuw abonnement genomen op ziggo Nu hebben we problemen met het een mailadres  Maar ik kan niet meer inloggen bij @Home. Kunt u aangeven hoe we dit probleem kunnen oplossen? Kan het emaildres ...@home .nl gekoppeld worden aan mijn nieuwe account

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57770Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14116Likes

@AvD1 Ziggo sloot vroeger niet alle emailadressen af na beëindigen van het abonnement en na samengaan met UPC in 2015 is dit niet meer uitgeplozen.

Zoals ik eerder schreef:

"Dan heb je geluk gehad dat het nog zo lang gewerkt heeft.

Ziggo sluit nu na 6 maanden de mailadressen, nadat een abonnement is beëindigd."

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57770Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14116Likes

Voor de duidelijkheid.

 

Email adressen uit een oud abonnement / klantnummer worden niet meer overgezet naar een nieuw abonnement / klantnummer door Ziggo.

 

Is het een @Home adres op je oude klantnummer?

Dan heb je geluk gehad dat het nog zo lang gewerkt heeft.

Ziggo sluit nu na 6 maanden de mailadressen, nadat een abonnement is beëindigd.

 

Of is het een @Home mailadres met je nieuwe klantnummer gemaakt?

AvD1
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het @Home adres is op het oude klantnummer.

 

fluxsystem

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Email adressen zijn over te zetten, alleen hangen hier regels etc aan.
Bij mij kon het laatst wel omdat we twee aansluitingen hebben op 1 huisadres, en wij gingen naar 1 abonnement.
Het hangt dus maar net van de situatie af en welke collega je treft.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57770Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14116Likes

@fluxsystem Het hangt inderdaad van de situatie af.

Ziggo hevelt alleen mailadressen over na overleiden en bij fouten die Ziggo zelf gemaakt heeft of zeer specifieke gevallen, verder niet meer.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2759Posts
  • 328Oplossingen
  • 715Likes

Goedemiddag @AvD1

 

Welkom op de Community.

 

Ik kan me voorstellen dat je in sommige situaties graag nog toegang behoud tot e-mailaccounts.

Helaas is dat in jouw situatie niet mogelijk. Wanneer je op adres A een abonnement hebt en opzegt in verband met verhuizing om op adres B een nieuw abonnement aan te vragen, komen alle condities van het abonnement op adres A te vervallen. Denk hierbij aan e-mailadressen, telefoonnummers en het Mijn Ziggo account.

 

Zoals @Bert al aangeeft, kunnen we dit enkel herstellen na overlijden. Dit e-mailaccount zal dus niet meer in gebruik genomen kunnen worden.

AvD1
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blijft dan toch raar dat we het vanaf 2013 wel hebben kunnen gebruiken!!!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57770Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14116Likes

@AvD1 Ziggo sloot vroeger niet alle emailadressen af na beëindigen van het abonnement en na samengaan met UPC in 2015 is dit niet meer uitgeplozen.

Zoals ik eerder schreef:

"Dan heb je geluk gehad dat het nog zo lang gewerkt heeft.

Ziggo sluit nu na 6 maanden de mailadressen, nadat een abonnement is beëindigd."

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.