Vraag
Reacties
Oplossing
Kees Haantje
Level 4

mail voor een andere ziggo klant

vanaf augustus 2021 krijgt mijn moeder mail in haar ziggo mailbox  , die voor een andere ziggo klant is bestemt . Betreft facturen en afspraken voor een monteur cq bestellingen . Kan er naar gekeken worden om dat stop te zetten ?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Kees Haantje . Oei, dan gaat er ergens iets niet goed! Ik ga hier graag voor jullie achteraan. 
Wil je mij in een privébericht sturen wat het e-mailadres van je moeder is en eventuele gegevens uit de mails die ze ontvangt? (ik ben vooral op zoek naar een klantnummer. Die moet wel bij de facturen staan). 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Kees Haantje . Oei, dan gaat er ergens iets niet goed! Ik ga hier graag voor jullie achteraan. 
Wil je mij in een privébericht sturen wat het e-mailadres van je moeder is en eventuele gegevens uit de mails die ze ontvangt? (ik ben vooral op zoek naar een klantnummer. Die moet wel bij de facturen staan). 

 

Kees Haantje
Level 4
Topicstarter

 

 

 

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

@Kees Haantjezou je de klantgegevens (klantnummer, emailadres) uit je post kunnen verwijderen en in een privébericht aan Lycke kunnen sturen? 🙂

Kees Haantje
Level 4
Topicstarter

zie te zoeken hoe ik een pm kan sturen en mijn bericht kan verwijderen .

 

AlexHelpt
Level 16

Je bericht legen is in ieder geval gelukt! 🙂
Om een PM te sturen:

  • Klik rechtsboven op 'Berichten'
  • Klik op de oranje 'Composeer'-knop naast Postvak In
  • Vul de naam van de ontvanger in en selecteer dan de juiste persoon
  • Vul een onderwerp en het bericht in 🙂
Kees Haantje
Level 4
Topicstarter

Dank je Alex, het is gelukt