vanaf augustus 2021 krijgt mijn moeder mail in haar ziggo mailbox , die voor een andere ziggo klant is bestemt . Betreft facturen en afspraken voor een monteur cq bestellingen . Kan er naar gekeken worden om dat stop te zetten ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Kees Haantje . Oei, dan gaat er ergens iets niet goed! Ik ga hier graag voor jullie achteraan.
Wil je mij in een privébericht sturen wat het e-mailadres van je moeder is en eventuele gegevens uit de mails die ze ontvangt? (ik ben vooral op zoek naar een klantnummer. Die moet wel bij de facturen staan).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Kees Haantje . Oei, dan gaat er ergens iets niet goed! Ik ga hier graag voor jullie achteraan.
Wil je mij in een privébericht sturen wat het e-mailadres van je moeder is en eventuele gegevens uit de mails die ze ontvangt? (ik ben vooral op zoek naar een klantnummer. Die moet wel bij de facturen staan).
@Kees Haantjezou je de klantgegevens (klantnummer, emailadres) uit je post kunnen verwijderen en in een privébericht aan Lycke kunnen sturen? 🙂
zie te zoeken hoe ik een pm kan sturen en mijn bericht kan verwijderen .
Je bericht legen is in ieder geval gelukt! 🙂
Om een PM te sturen:
Dank je Alex, het is gelukt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.