JJRHeerlen
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mail verzenden lukt niet met nieuwe laptop.

Ik heb sinds vorige week een nieuwe laptop met windows 10.

Sindsdien kan ik mijn ziggomail wel ontvangen, maar niet verzenden.

Bij het instellen kom ik niet verder bij het synchroniseren.

De link :”Synchronisatie - instellingen voor postvak wijzigen” is niet actief.

Hier loopt het steeds op stuk.

Graag jullie hulp!!

 

Bedankt!!

Uitgelicht
4 Reacties 4
bburgg
Gedreven Raadgever
  • 716Reacties
  • 78Oplossingen
  • 142Likes

Heb je dit stappenplan gevolgd?

JJRHeerlen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uiteraard!!

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Hey @JJRHeerlen . Welkom hier!

Lastig, deze. Weet je zeker dat je alles precies op de manier als het stappenplan ingevuld hebt? 

Windows 10 is natuurlijk niet van Ziggo. We kunnen dus wel helpen met het instellen, zoals met het stappenplan. Maar als je vastloopt ondanks de juiste stappen, dan houdt het voor ons eigenlijk al heel snel op :-(. 

Kan je anders (zonder dat je privégegevens laat zien natuurlijk) eens laten zien wat je nu ingevuld hebt qua instellingen en waar je precies vastloopt? 

ErnstG
Meedenker
  • 11Reacties
  • 4Oplossingen
  • 0Likes

Let op dat je wel iets in het vakje zet waar nu Je Naam staat in bovenstaand plaatje
Anders zal de knop Gereed het niet doen

Uitgelicht topic