Ik heb me zojuist aangemeld bij de community. Daarbij wordt een activering mail gestuurd.
Die kreeg ik niet binnen in outlook. Heb mij aangemeld bij webmail (van ziggo). Ook daar was de inbox leeg, maar in de spam stonden wel mails en tot mijn verbazing stonden daar mailtjes van ziggo. Een factuur en de activerings mail Blijkbaar worden mails van met de afzender ziggo.com naar de spam gestuurd.
Kan ik dit aanpassen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je in de webmail regels aangemaakt om bepaalde afzenders naar de spam map te verplaatsen?
Zo ja, kijk eens in deze regels of er per ongeluk iets met Ziggo staat?
Zo nee, dat kun je niet direct aanpassen.
Je kunt wel de mails verplaatsen / slepen naar je inbox via IMAP of in de webmail.
Daar leert de spamfilter van.
Maar het is vreemd, een Ziggo moderator kan dit doorgeven aan de juiste afdeling.
Ik heb geen regels aangemaakt. daardoor vond ik het ook heel vreemd.
Toevallig hier vanmiddag hetzelfde gehoord van iemand.
Hier lijkt meer aan de hand te zijn.
Ik leg het bij Ziggo op hun ontbijtbordje.
Alle mail lijkt in de spam terecht te komen.
@janvh2 Kijk eens in de regels van de webmail of er toch iets aan de hand is.
Instellingen in de webmail en dan Email enz.
Helemaal leeg
En geen geblokkeerde verzenders
Bij standaard mappen
Kan hier nog naar gekeken worden. Doordat het direct in de spam komt, krijg ik het ook niet in outlook. Ik gebruik webmail vrijwel nooit.
Het is dat ik op het mail adres specifiek een mail verwachte wat maar niet kwam.
Zo is dit onbruikbaar.
Ik krijg geen enkele mail, de laatste tijd. Ik gebruik dit mail adres niet heel veel, maar voor zover ik het nu zie komen alle mails in de spam. Ik weet niet exact, wanneer ik mijn lokale mailbox in Outlook geschoond hebt. Maar ik weet vrij zeker dat ik minimaal 2 maanden geen mail heb ontvangen. Ik heb zelf getest met 3 andere mail adressen en die komen ook allemaal in de spam.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.