Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
mariov
Level 2

mail historie verdwenen

Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.

O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.

Deze map nog een paar maal bekeken naderhand (bv om parkeerreserveringen te maken).

Vanochtend klik ik wederom op deze map: alle mails verdwenen en ook nergens meer terug te vinden!

Hoe denkt @Ziggo dit te gaan oplossen ????

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Gebruik je Outlook met IMAP of POP?

 

Als je IMAP gebruikt en meer mappen wilt die synchroniseren, maak dan mappen aan via de webmail, vanuit Outlook komen niet alle IMAP mappen ook op de mailserver van Ziggo.

Als de mappen eenmaal bestaan kun je wel vanuit Outlook mails erin zetten die synchroniseren met de mailserver.

 

Zie je de mails nog wel in de webmail?

 

En kijk eens of in de webmail alle mappen een vinkje hebben en kijk in het archief van de webmail.

 

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

 

Bert_1-1649668176727.png

 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Waar heb je de map gemaakt?

In een Outlook programma of in de webmail?

Zie je ze nog wel in de webmail?

Als de mails werkelijk weg zijn, zijn ze weg, Ziggo maakt geen backups van de mail.

0 Kudos
mariov
Level 2
Topicstarter

Goedemorgen Bert,

Bedankt voor je reactie. 

 

Ik gebruik Outlook (16.59). Onder Postvak In zit bv Concepten, Archiveren, Verzonden etc.

Daar heb ik ook een aantal categorie mappen aangemaakt waarin ik mails die tot die categorie behoren naartoe verplaats vanuit Postvak In.

Bij alle mappen zitten de mails nog behalve dus nu bij 1.

Ik heb de berichten niet verwijderd en ze staan niet in de prullenbak, maar ook nergens anders meer.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Gebruik je Outlook met IMAP of POP?

 

Als je IMAP gebruikt en meer mappen wilt die synchroniseren, maak dan mappen aan via de webmail, vanuit Outlook komen niet alle IMAP mappen ook op de mailserver van Ziggo.

Als de mappen eenmaal bestaan kun je wel vanuit Outlook mails erin zetten die synchroniseren met de mailserver.

 

Zie je de mails nog wel in de webmail?

 

En kijk eens of in de webmail alle mappen een vinkje hebben en kijk in het archief van de webmail.

 

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

 

Bert_1-1649668176727.png

 

0 Kudos
Ga naar reactie
mariov
Level 2
Topicstarter

Goedemiddag Bert,

 

 

 

Gebruik IMAP

Via de webmail deze stappen gedaan en........ ik heb ze weer terug! In Outlook niet maar da's niet zo erg.

Thxs a million!!!

 

Mario