1
Vraag
2
Reacties
mariov

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

mail historie verdwenen

Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.

O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.

Deze map nog een paar maal bekeken naderhand (bv om parkeerreserveringen te maken).

Vanochtend klik ik wederom op deze map: alle mails verdwenen en ook nergens meer terug te vinden!

Hoe denkt @Ziggo dit te gaan oplossen ????

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Gebruik je Outlook met IMAP of POP?

 

Als je IMAP gebruikt en meer mappen wilt die synchroniseren, maak dan mappen aan via de webmail, vanuit Outlook komen niet alle IMAP mappen ook op de mailserver van Ziggo.

Als de mappen eenmaal bestaan kun je wel vanuit Outlook mails erin zetten die synchroniseren met de mailserver.

 

Zie je de mails nog wel in de webmail?

 

En kijk eens of in de webmail alle mappen een vinkje hebben en kijk in het archief van de webmail.

 

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

 

Bert_1-1649668176727.png

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Waar heb je de map gemaakt?

In een Outlook programma of in de webmail?

Zie je ze nog wel in de webmail?

Als de mails werkelijk weg zijn, zijn ze weg, Ziggo maakt geen backups van de mail.

mariov
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen Bert,

Bedankt voor je reactie. 

 

Ik gebruik Outlook (16.59). Onder Postvak In zit bv Concepten, Archiveren, Verzonden etc.

Daar heb ik ook een aantal categorie mappen aangemaakt waarin ik mails die tot die categorie behoren naartoe verplaats vanuit Postvak In.

Bij alle mappen zitten de mails nog behalve dus nu bij 1.

Ik heb de berichten niet verwijderd en ze staan niet in de prullenbak, maar ook nergens anders meer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Gebruik je Outlook met IMAP of POP?

 

Als je IMAP gebruikt en meer mappen wilt die synchroniseren, maak dan mappen aan via de webmail, vanuit Outlook komen niet alle IMAP mappen ook op de mailserver van Ziggo.

Als de mappen eenmaal bestaan kun je wel vanuit Outlook mails erin zetten die synchroniseren met de mailserver.

 

Zie je de mails nog wel in de webmail?

 

En kijk eens of in de webmail alle mappen een vinkje hebben en kijk in het archief van de webmail.

 

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

 

Bert_1-1649668176727.png

 

mariov
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemiddag Bert,

 

 

 

Gebruik IMAP

Via de webmail deze stappen gedaan en........ ik heb ze weer terug! In Outlook niet maar da's niet zo erg.

Thxs a million!!!

 

Mario

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic