Als ik op mail.ziggo.nl wil inloggen krijg ik een foutmelding. Zowel via ziggo.nl (en dan Mijn Mail, zie eerste foutmelding) als via de browser mail.ziggo.nl (2e foutmelding). Via een mailapplicatie werkt t wel, daar ontvang ik ook testmails
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb t gevonden. Ik had een vpn van nordvpn ingesteld en daarna werkte het niet meer. Maar gek genoeg ook als ik die tijdelijk uitschakelde. Heb m nu helemaal verwijderd en nu werkt t weer
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
en het gedeelte voor het mailadres welke je wilt bekijken klopt wel?
Ja, maar die heb ik voor de screenshot even weggehaald
Heb je de Ziggo cookies al een keer verwijdert en dan een poging gedaan?
Ik heb t gevonden. Ik had een vpn van nordvpn ingesteld en daarna werkte het niet meer. Maar gek genoeg ook als ik die tijdelijk uitschakelde. Heb m nu helemaal verwijderd en nu werkt t weer
Top, prettige avond verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.