Hoi Allemaal,
bedankt voor het reageren. Ik was even in het buitenland en kon hier niet op reageren.
De logitech hub heb ik nog steeds niet kunnen koppelen aan het internet. Tot een paar weken geleden was het geen probleem en ondervond plotseling uit het niets problemen: de hub was de verbinding met internet verloren. De hub heb ik uitgewisseld voor een nieuwe. Echter ik ondervond dezelfde problemen. Aan de hub ligt het dus niet.
De volgende configuratie van modem / router :
Ziggo modem connect box: firewall, UP&P, DZM
NAS Synology as router: DNS server, DHCP server
reden voor deze config: ik host mijn eigen email op de Synology NAS. Hiervoor heb ik de NAT functionaliteit nodig die niet wordt geleverd door de connection box van Ziggo(slecht). Als alternatief heb ik de DNS server van de Synology server nodig. En dat kan alleen als de modem in DZM of bridgemode staat.
Als de poorten niet dicht zijn wat kan dit dan zijn? Na uitgebreide communicatie met Logitech support:
-WLAN-instellingen, zorg ervoor dat IGMP-proxying is uitgeschakeld.
Is het misschien mogelijk dat deze instelling niet goed staat aan de kant van Ziggo ?
ik hoop snel van jullie te horen