Sinds kort word op de connect box niet meer mijn lijst met 'Gereserveerd IP-adres' getoond.
Alle apparaten werken naar behoren, hebben connectie, maar ik zie ze niet meer.
Niet bij 'Bekabeld verbonden apparaten: 0'
Niet bij 'Verbonden apparaten'
en niet bij 'Gereserveerd IP-adres'
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @arjang en een warm welkom op de Community,
Wat vreemd dat je de op het modem aangesloten apparaten niet terugziet onder "Verbonden apparaten" op het moment dat je dit controleerd via de routerinterface van het SmartWifi (Connectbox) modem! Heb je naast het resetten van het Modem ook al eens het modem naar fabrieksinstellingen gereset? Stel daarna opnieuw het modem in d.m.v. de SmartWifi app Controleer daarna opnieuw of je nu wel de aangesloten apparaten terugzie in de routerinterface van het modem. Laat maar weten of het gelukt is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de Connectbox al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
ja zeker, meerdere keren. Wilt soms even helpen, maar als deze er is dan na een paar minuten is de lijst weer verdwenen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @arjang en een warm welkom op de Community,
Wat vreemd dat je de op het modem aangesloten apparaten niet terugziet onder "Verbonden apparaten" op het moment dat je dit controleerd via de routerinterface van het SmartWifi (Connectbox) modem! Heb je naast het resetten van het Modem ook al eens het modem naar fabrieksinstellingen gereset? Stel daarna opnieuw het modem in d.m.v. de SmartWifi app Controleer daarna opnieuw of je nu wel de aangesloten apparaten terugzie in de routerinterface van het modem. Laat maar weten of het gelukt is.
Hallo Paul,
modem teruggezet naar fabrieksinstellingen.
Alles weer ingesteld, lijsten worden weer weergegeven.
Bedankt, ik kijk het de komende dagen aan, maar het lijkt opgelost.
@arjang Super dat het weer werkt! Houd maar even in de gaten of het zo blijft. Alvast een prettig weekend gewenst! 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.