Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
arjang
Level 2

lijst van Gereserveerd IP-adres wordt niet meer getoond

Sinds kort word op de connect box niet meer mijn lijst met 'Gereserveerd IP-adres' getoond.

Alle apparaten werken naar behoren, hebben connectie, maar ik zie ze niet meer.

Niet bij 'Bekabeld verbonden apparaten: 0'

Niet bij 'Verbonden apparaten'

en niet bij 'Gereserveerd IP-adres'status.jpgverbonden apparaten.jpggereserveerde adressen.jpg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @arjang en een warm welkom op de Community,

Wat vreemd dat je de op het modem aangesloten apparaten niet terugziet onder  "Verbonden apparaten" op het moment dat je dit controleerd via de routerinterface van het SmartWifi (Connectbox) modem!  Heb je naast het resetten van het Modem ook al eens het modem naar fabrieksinstellingen gereset? Stel daarna opnieuw het modem in d.m.v. de SmartWifi app Controleer daarna opnieuw of je nu wel de aangesloten apparaten terugzie in de routerinterface van het modem. Laat maar weten of het gelukt is. 

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je de Connectbox al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

0 Kudos
arjang
Level 2
Topicstarter

ja zeker, meerdere keren. Wilt soms even helpen, maar als deze er is dan na een paar minuten is de lijst weer verdwenen.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @arjang en een warm welkom op de Community,

Wat vreemd dat je de op het modem aangesloten apparaten niet terugziet onder  "Verbonden apparaten" op het moment dat je dit controleerd via de routerinterface van het SmartWifi (Connectbox) modem!  Heb je naast het resetten van het Modem ook al eens het modem naar fabrieksinstellingen gereset? Stel daarna opnieuw het modem in d.m.v. de SmartWifi app Controleer daarna opnieuw of je nu wel de aangesloten apparaten terugzie in de routerinterface van het modem. Laat maar weten of het gelukt is. 

0 Kudos
arjang
Level 2
Topicstarter

Hallo Paul,

 

modem teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Alles weer ingesteld, lijsten worden weer weergegeven.

Bedankt, ik kijk het de komende dagen aan, maar het lijkt opgelost.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@arjang Super dat het weer werkt! Houd maar even in de gaten of het zo blijft. Alvast een prettig weekend gewenst! 😉

0 Kudos