Hi,
Ik kan sinds een paar dagen geen youtube of netflix zien op mijn smart TV (maar wel met mijn laptop of mobiel). Met mijn mobiel of laptop heb ik een betere wifi, maar soms tijdens online meetings de wifi is erg traag (met mijn laptop). Ik haal wel de download en upload snelheid dat ik met mijn abonnement heb.
Ik heb alles geprobeerd met de modem (resetten, herstarten, alles dat op de online gids staat). De connectbox staat in de woonkamer, vlakbij mijn laptop en ongeveer 4/5 meter van de TV. De modem staat in dezelfde plek in de kamer als altijd. Als ik de netwerk diagnose doet, krijg ik dit:
6 | De wifi signaalsterkte van het apparaat bc:-----:7c is laag, ga dichter bij de Connect Box staan als je een langzame wifi verbinding ervaart. |
7 | De wifi signaalsterkte van het apparaat d0:5----40 is laag, ga dichter bij de Connect Box staan als je een langzame wifi verbinding ervaart. |
8 | De wifi signaalsterkte van het apparaat 60:1-----:d7 is laag, ga dichter bij de Connect Box staan als je een langzame wifi verbinding ervaart. |
9 | De wifi signaalsterkte van het apparaat 42:-----:ed is laag, ga dichter bij de Connect Box staan als je een langzame wifi verbinding ervaart. |
10 | Plaats je wifi-apparaat zo dicht mogelijk bij de Connect Box. |
Een van de 4 apparaten is mijn laptop en ik sta 1 meter van de modem. Kan het zijn dat er is iets fout met de connectbox zelf?
Update: net nadat ik dit bericht heb geschreven heeft de modem zich plotseling hergestart.