gth3107

Level 4
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

krijg geen mail meer binnen met outlook Office 2021

Sinds 1 week krijg ik geen mail meer binnen van Ziggo. Ik gebruik hiervoor microsoft outlook 2021. Ik gebruik hiervoor IMAP. mt het synchroniseren gaat het fout en krijg de melding dat ik geen verbinding met de server ga krijgen. Contact met klantenservers opgenomen en de indtellingen gecontroleerd en dat is allemaal goed. Ik heb wel begrepen dat er aan de kant van Ziggo wijzigingen hebbenplaats gevonden t.a.v. beveiliginging

Fout bij verzenden en ontvangen is: 

gth3107_0-1660399849438.png

Wie kan mij hierbij helpen

22 Reacties 22
gth3107
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ik gebruik ESET internet security. Ik heb al contact met dit bedrijf gehad maar daar ligt het probleem ook niet. Ik heb op een laptop ook Office 2021 geinstalleerd en een nieuw ziggo email account aangemaakt en dit geeft geen problemen. Je zou dan denken dat het aan het email account zou liggen

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@gth3107, hoe gaat het nu met de e-mail gerelateerde problemen? Ervaar je deze nog steeds? 

gth3107
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb gisteren windows 10 vanaf scratch opnieuw geinstalleerd . Eerst alle updates opgehaald en toen office 2021 opnieuw geinstalleerd. Tot op heden werkt nog alles maar het is afwachten of dat zo blijft . Ik kwam bij Microsoft ook niet verder. Heb hier al 4 x contact mee gehad en uiteindelijk werd er gezegd dat ik contact met de beheerder van Ziggo op moest nemen. Je weet het antwoord hier vast wel van.

Uitgelicht topic