Vraag
Reacties
Oplossing
Martin10
Level 1

klacht vast bellen

Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu 3 maal in de week  bij opstarten computer de modem 

uit en aan moet zetten voordat de zaak het weer doet. Ik vind het zeer storend dat ik dan niet kan telefoneren. Er is geen storing waarom kan ik niet telefonisch contact opnemen met mijn vraag direct

bij ziggo..

Martin

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hoi @Martin10,

Logisch dat je baalt als je niet gebruik kunt maken van je diensten en dit pas werkt na een reset. Je hebt eerder een topic geopend, als je nog problemen ervaart dan zien we graag je reactie verschijnen in dit topic zodat we de Community overzichtelijk houden. 

Wil je liever met ons bellen dan vind je het telefoonnummer in de reactie van Jan F. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Jan F.
Level 20

U kunt Ziggo bellen. 1200 met uw vaste telefoon van Ziggo (gratis) of 09001884 (standaard tarief).

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hoi @Martin10,

Logisch dat je baalt als je niet gebruik kunt maken van je diensten en dit pas werkt na een reset. Je hebt eerder een topic geopend, als je nog problemen ervaart dan zien we graag je reactie verschijnen in dit topic zodat we de Community overzichtelijk houden. 

Wil je liever met ons bellen dan vind je het telefoonnummer in de reactie van Jan F. 

0 Kudos