Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu 3 maal in de week bij opstarten computer de modem
uit en aan moet zetten voordat de zaak het weer doet. Ik vind het zeer storend dat ik dan niet kan telefoneren. Er is geen storing waarom kan ik niet telefonisch contact opnemen met mijn vraag direct
bij ziggo..
Martin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Martin10,
Logisch dat je baalt als je niet gebruik kunt maken van je diensten en dit pas werkt na een reset. Je hebt eerder een topic geopend, als je nog problemen ervaart dan zien we graag je reactie verschijnen in dit topic zodat we de Community overzichtelijk houden.
Wil je liever met ons bellen dan vind je het telefoonnummer in de reactie van Jan F.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
U kunt Ziggo bellen. 1200 met uw vaste telefoon van Ziggo (gratis) of 09001884 (standaard tarief).
Hoi @Martin10,
Logisch dat je baalt als je niet gebruik kunt maken van je diensten en dit pas werkt na een reset. Je hebt eerder een topic geopend, als je nog problemen ervaart dan zien we graag je reactie verschijnen in dit topic zodat we de Community overzichtelijk houden.
Wil je liever met ons bellen dan vind je het telefoonnummer in de reactie van Jan F.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.