1
Vraag
2
Reacties
Martin10

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht vast bellen

Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu 3 maal in de week  bij opstarten computer de modem 

uit en aan moet zetten voordat de zaak het weer doet. Ik vind het zeer storend dat ik dan niet kan telefoneren. Er is geen storing waarom kan ik niet telefonisch contact opnemen met mijn vraag direct

bij ziggo..

Martin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hoi @Martin10,

Logisch dat je baalt als je niet gebruik kunt maken van je diensten en dit pas werkt na een reset. Je hebt eerder een topic geopend, als je nog problemen ervaart dan zien we graag je reactie verschijnen in dit topic zodat we de Community overzichtelijk houden. 

Wil je liever met ons bellen dan vind je het telefoonnummer in de reactie van Jan F. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U kunt Ziggo bellen. 1200 met uw vaste telefoon van Ziggo (gratis) of 09001884 (standaard tarief).

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hoi @Martin10,

Logisch dat je baalt als je niet gebruik kunt maken van je diensten en dit pas werkt na een reset. Je hebt eerder een topic geopend, als je nog problemen ervaart dan zien we graag je reactie verschijnen in dit topic zodat we de Community overzichtelijk houden. 

Wil je liever met ons bellen dan vind je het telefoonnummer in de reactie van Jan F. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic