1
Vraag
2
Reacties
edk1987

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

kan wachtwoord ziggo mail niet wijzigen

Mijn email account van ziggo lijkt gehacked te zijn. Mijn wachtwoord wijzigen lukt niet omdat er alleen een email adres verschijnt welke ik al jaren niet gebruik. Het account waar ik het wachtwoord van wil wijzigen gebruik ik wel om in te loggen op MijnZiggo, maar alleen het andere email adres verschijnt wanneer ik hier inlog. ik kan nog wel inloggen op het account via ziggomail, maar uitgaande berichten zijn ondertussen al geblokkeerd als gevolg van het hacken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @edk1987, allereerst welkom op de Ziggo Community!

 

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met collega's, die het hebben doorgezet naar de gespecialiseerde afdeling. Zij zullen sowieso contact met je opnemen, maar zelf heb ik ook alvast een kijkje genomen: Het mailadres dat je zoekt, staat geregistreerd onder een ander (actief) klantnummer. Is het mogelijk dat dit familie is, waar hij ooit is aangemaakt?

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk je om je email wachtwoord te wijzigen in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet, naar benden scrollen tot E-mailadressen?

 

Wat voor email adres is het? @Home @upcmail enz. enz. enz.

Heb je dit emailadres in een eerder abonnement gebruikt?

edk1987
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Het is een @Ziggo account. Voor zover ik weet heb ik dit email adres al sinds ik klant ben van ziggo, en ik ben tussendoor nooit overgestapt. Als ik idd naar beneden scroll via producten, internet krijg ik alleen het email adres te zien waarmee niets aan de hand is, en nooit gebruikt heb.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je ook nooit een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw klantnummer?

Zo nee, is het emailadres wat je nu gebruikt geen alias die onder je zichtbare E-mailadres hangt?

Dat kun je zien als je achter het zichtbare E-mailadres klikt op de link.

edk1987
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nee, ik heb het even teruggekeken maar ik heb altijd hetzelfde klantnummer gehad voor zover ik weet.  Het email adres is ook geen alias. Ik login ook gewoon in op MijnZiggo met het email adres waarvan ik het wachtwoord moet wijzigen, en dan krijg ik al mijn gegevens te zien, behalve het juiste email adres. Telefonisch contact met ziggo heeft ook geen succes opgeleverd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan wordt het tijd voor een Ziggo moderator, zij kunnen dieper in de systemen kijken en/of zo nodig de juiste mensen bereiken en je hebt hier een vast aanspreekpunt.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval mogelijk morgen al.

edk1987
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dank. Dit vraagt inderdaad om een oplossing van hogere hand, en hopelijk zsm.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om alles verder te versnellen.

Vul je missende mailadres alvast in, achter je huisnummer, in je profiel van de Ziggo community, deze gegevens zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden door een Ziggo medewerker.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

edk1987
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Dat heb ik even gedaan. Dank voor het advies!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @edk1987, allereerst welkom op de Ziggo Community!

 

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met collega's, die het hebben doorgezet naar de gespecialiseerde afdeling. Zij zullen sowieso contact met je opnemen, maar zelf heb ik ook alvast een kijkje genomen: Het mailadres dat je zoekt, staat geregistreerd onder een ander (actief) klantnummer. Is het mogelijk dat dit familie is, waar hij ooit is aangemaakt?

edk1987
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Alex, dan moet dit account nog onder het klantnummer van mijn ouders zijn gemaakt, toen ik nog thuiswonend was.  Dat zal ik is navragen. Dankjewel.

edk1987
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Het is gelukt. Dankjewel!🍻

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Nice! Goed om te  horen 🙂 In dat geval sluit ik ook de opdracht die voor mijn collega's was aangemaakt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic