ytk999

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

kan pagina om modeminstellingen te wijzigen niet bereiken

Ik heb geen toegang tot deze pagina , iemand enig idee hoe dit zou kunnen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

de wonderen zijn de wereld nog niet uit... 5 minuten na het versturen van het laatste bericht waarin ik verzoek om een nieuw modem toe te sturen aangezien er met dit modem duidelijk geknoeid is... krijg ik ineens toegang tot de instellingen op pagina 192.178.168.1 , je zou haast denken dat er iemand meekijkt.

Bekijk in context

38 Reacties 38
Jaapje

Level 6
  • 116Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes

Gebruik je ook de dhcp van de modem of heb je er nog een router tussen zitten? Begin het op adres van je apparaat waarmee je naar de modem probeert te gaan ook wel met 192.168.178. ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Wat als je hier op klikt? http://192.168.178.1/ 

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

dat werkt ook niet , het lijkt alsof er iemand mij de toegang tot het modem ontzegd heeft , er is namelijk nog een probleem , ik verlies elke keer korte tijd de verbinding met mijn internet , het is steeds op momenten dat ik bijvoorbeeld een spelletje speel en aan het winnen ben , of wanneer ik iets aan het kijken ben op het internet dat live is en er wordt in een voetbalwedstrijd gescoord , dan raak ik even een minuut het internet kwijt , het is net alsof iemand dat moedwillig doet maar het kan ook toeval zijn , echter gebeurd het de laatste weken wel erg vaak... ik zou willen kijken in mijn modem of er iets vreemds te zien is maar ik heb er geen toegang meer toe... erg vervelend , het is niet alleen op de computer dat ik niet op de modem instellingspagina kan maar ook met bijvoorbeeld de telefoon of de xbox heb ik geen toegang. heb ook geprobeerd verschillende browsers te gebruiken maar dat werkt ook niet ik krijg dit te zien op het scherm :

 

Kan geen verbinding maken

Fout tijdens het verbinden met 192.168.178.1.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

 

Bedankt voor de hulp !

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Kun je de browser Edge eens proberen?

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ik kan nu ook niet meer hierop reageren

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

krijg bij edge ook een foutmelding

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

het is op dit moment ook erg lastig om te reageren op dit forum ik krijg steeds en foutmelding maar nu lukt het weer gelukkig

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je een VPN draaien? Of een router tussen je PC/laptop en het modem?

Hoe maakt het apparaat, waarmee je dat probeert, verbinding met het modem?

Via wifi of bekabeld?

RDS

Level 5
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Ja er wordt gebruik gemaakt van een VPN door, ytk999, Zie eerste afbeelding.

eenvoudigste oplossingen: VPN pauzeren *)  of uitschakelen (niet vergeten zelf weer in te schakelen).

*) op <pauze> klikken en tijdsduur kiezen

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @ytk99, goed dat je dit probleem hier aankaart! Ik zie dat @Bert en @RDS een aantal goede tips gegeven hebben en dat ze ook een aantal goede vragen hebben gesteld. Lukt het je inmiddels wel om de pagina's te bereiken? Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je vragen om de tip van @RDS op te volgen en de vragen van @Bert te beantwoorden. Daarmee zijn we weer een stapje dichterbij de oplossing. 

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo ziggo forumgebruikers , ik kan nog steeds niet inloggen op de routerpagina , volgens mij is er iets niet helemaal in orde met mijn ziggo gigabox connect. Ik vermoed dat mijn buren waarmee ik een conflict heb telkens met mijn instellingen knoeien , ik heb hierover al eerder eens gereageerd hieronder in het forum , ik heb bewijs nodig dat ze dit ook daadwerkelijk doen , en dat mijn verbinding telkens even op erg vreemde momenten wegvalt is uiteraard geen bewijs genoeg om naar de politie te stappen dus ik doe hierbij nogmaals een verzoek om even met mij mee te kijken waarom ik zelf niet in mijn instellingen kan en mij te helpen  uit te zoeken hoe ik hier het beste mee om kan gaan.  ik schrijf nu telkens het moment op wanneer mijn internet wegvalt , bijvoorbeeld net als er gescoord wordt in een voetbalwedstrijd ( waarna de buren even lekker irritand op het plafond rammen met een bezem om je te laten weten dat ze dit doen) maar ook meerdere malen bijvoorbeeld als er in een spannende horrorfilm iets beangstigends gebeurd , dan hoppa valt even de verbinding weg, het is net alsof iemand je aan het treiteren is. dit is nu meer dan 10 x voorgevallen en is dus naar mijn idee (en de mensen met wie ik dit heb gedeeld en die dit ook hebben meegemaakt bij mij in huis) geen toeval meer. Normaliter werkt het internet altijd prima , nooit geen last gehad in 10 jaar dat ik bij ziggo ben , maar sinds de buren zijn verhuisd en ik met de nieuwe buren slecht overweg kan ( deze werken allebei in de ICT ) is dit begonnen en dit lijkt mij als er opzet in het spel is niet helemaal legaal. Dus nogmaals een verzoek om te kijken waarom ik uberhaupt niet in mijn eigen instellingen kan komen , laten we daar maar eens mee beginnen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@ytk999 Heb je je VPN al een keer uitgezet en dan op deze link geklikt? http://192.168.178.1/ 

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@bert ,

Unable to connect

Firefox can’t establish a connection to the server at 192.168.178.1.

The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the web.

 

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

daar ligt het dus ook niet aan , heb de router al gereset door 45 seconden het reset knopje in te drukken , volgens de helpdeskmedewerker van ziggo , zou dat anders resetten dan wanneer je het knopje 1 keer indrukt en wacht tot hij reset? werkt allemaal niet.

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Your Internet access is blocked

Firewall or antivirus software may have blocked the connection.

Try:

ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED
ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Your Internet access is blocked

Firewall or antivirus software may have blocked the connection

Try:

ytk999
Topicstarter
Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
 
puppie

Level 17
  • 2636Posts
  • 66Oplossingen
  • 1062Likes

als je wilt dat een medewerker in jouw instellingen kijkt dan moet je in jouw profiel hier jouw huisnummer en postcode plaatsen.
Is alleen door de medewerkers te zien van ziggo.

Niet door ons wij zijn ook maar klant net zoals jij dat ook bent.

Kun je in een dos omgeving eens een ipconfig /all  uitvoeren en die dan hier plaatsen.

dus in het zoekvenster van windows type je cmd geeft een enter en dan type je ipconfig /all.      en let op tussen de g en de / zit een spatie.

 

iRuud

Level 7
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 35Likes

Heb je het modem al eens opnieuw opgestart?

Uitgelicht topic