1
Vraag
2
Reacties
Kwanth

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

kan geen uitgaande mail (meer) verzenden

Heb mijn wachtwoord voor email aangepast. 

Nu kan ik geen mail meer verzenden?

Is het smtp wachtwoord het zelfde als voor mijn inkomende mail?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De SMTP staat aan bij Ziggo.

Heb je bij de SMTP instellingen het nieuwe wachtwoord al ingevuld?

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Jawel, dat is hetzelfde wachtwoord en moet in een mailprogramma ook worden aangepast,

Lukt het niet?

Laat hier weten welk mailprogramma je gebruikt met welk protocol POP of IMAP.

Kwanth
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gebruik apple mail.

inkomend IMAP.

Uitgaand SMTP,  daar staat bij Ziggo (offline)?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

De SMTP staat aan bij Ziggo.

Heb je bij de SMTP instellingen het nieuwe wachtwoord al ingevuld?

Kwanth
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja zeker.

Heb hetzelfde wachtwoord staan als bij IMAP?

Bij account staat Ziggo (offline)?, als ik wil wijzigen SMTP serverlijst klik ik Ziggo aan maar dan geeft hij weer Ziggo (offline).

Ik begrijp niet wat hier nu fout gaat?

Kwanth
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb de boel opnieuw opgestart, en precies hetzelfde gedaan als voorheen, en nu werkt het weer.

Dus opgelost!

Bedankt voor de hulp!

oscar72

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik zit nu ook met dit probleem, cannot connect to smtp.ziggo.nl : cause connection timed out 10060.  Iemand een oplossing ?

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

@oscar72 Verbind je met poort 25? Haak dan even aan in dit topic: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Email-poort-25/td-p/963072

oscar72

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mail_Probleem.png

ondertussen krijg ik deze melding en lijkt het alsof ik op ieder manier ben geblokkeerd om mail te versturen..  Ik zit werkelijk "met mijn handen in het haar"... ik hoop dat iemand mij kan helpen. bij ziggo zelf zeggen ze dat ik niet op een blacklist sta... dus dat is het niet..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@oscar72 Het lijkt erop dat je een spam blok hebt gehad.

Wijzig het Mijn Ziggo wachtwoord en het emailadres wachtwoord in Mijn Ziggo, dan zou het weer binnen een uur moeten werken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @oscar72

Heb je de tips van @Bert geprobeerd? En werkt het inmiddels allemaal weer zoals het hoort?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic