Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
recentijk vastgesteld dat mijn Sonos setje playbar 5.1 niet meer gekoppeld is via wifi met mijn LG tv. Alleen de playbar werkt omdat deze via een kabel met de tv is verbonden. Mijn Wifi werkt normaal. Ik kan op andere apparatuur normaal verbinding maken met het internet. ik kan echter niet meer mijn Draadloze speakers via mijn wifi verbinden met de sonos app. wat kan hiervan de oorzaak zijn?
De Connectbox van Ziggo werkt niet met Sonos. Hier zijn al meerdere draadjes over maar ook Sonos heeft het opgenomen in hun lijst met niet ondersteunende producten. https://support.sonos.com/s/article/41?language=nl_NL
Ok, dat is nieuw voor mij. de apparatuur was van de ene op de andere dag niet meer verbonden met de box. daarvoor heeft het 1,5 jaar probleemloos gewerkt. wat kan er dan opeens anders zijn?
Misschien is een firmware update de reden van het plotseling ontstane probleem?
Het probleem is hoe dan ook dat er drie varianten Connect box zijn één gemaakt door Arris en een model van Compal en dan is er de Giga Connectbox nog dus dit is te globaal van Sonos om enkel Connectbox te noemen. Wat is er nu veranderd de introductie van Smartwifi met als gevolg dezelfde naam voor 2,4 GHz en 5 GhZ als deze functie wordt aangezet wat noodzakelijk is als men de Ziggo Pods gaat gebruiken.
Ik ben even het overzicht kwijt van de problemen het probleem zal wat dat betreft deels in de Connectbox zitten en deels bij Sonos zelf.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...