Vraag
Reacties
Oplossing
Vanja1
Level 2

is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen?

ik heb een technicolor  volgens mij een verouderd apparaat. ik heb soms ook last van dat internet uitvalt en dan gaat hij weer aan. de kabel van adapter is ook niet echt goed meer is het misschien mogelijk  om nieuwe modem te krijgen ?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Vanja1 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vragen een topic bent gestart op het forum! Zo te zijn onze experts @anoniemforum en @Bert al met je aan het analyseren geslagen. Het modem en AOP wat ik op de foto zie, zijn beiden verouderd zoals aangegeven. Een monteur kan beide kosteloos voor je vervangen. Hiervoor heb ik direct een afspraak ingepland op maandag 22 augustus 2022 tussen 12 en 18 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Het lijkt wel aan vervanging toe.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Dan kunnen ook hedendaagse nieuwe aansluitmaterialen meegestuurd worden.

0 Kudos
Vanja1
Level 2
Topicstarter

20220818_070334.jpg

20220818_070115.jpg

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

zowel het aop als de splitter en connector van de tv kabel is verouderd en dienen vervangen te worden 

een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Vanja1 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vragen een topic bent gestart op het forum! Zo te zijn onze experts @anoniemforum en @Bert al met je aan het analyseren geslagen. Het modem en AOP wat ik op de foto zie, zijn beiden verouderd zoals aangegeven. Een monteur kan beide kosteloos voor je vervangen. Hiervoor heb ik direct een afspraak ingepland op maandag 22 augustus 2022 tussen 12 en 18 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek?

Vanja1
Level 2
Topicstarter

Vriendelijk bedankt , en ik laat je weten hoe het is afgelopen!

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Vanja1 Heel graag gedaan! 😉 We wachten je terugkoppeling binnen dit topic dan even af. Nog een fijne dag gewenst. 

0 Kudos
Boris de Kat
Level 16

Als ik @Vanja1  was, zou ik de hele kabel vervangen voor een hedendaagse kabelkeurkabel.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ter info over deze stekker, die is volledig afgeschermd met metaal onder het plastic kapje, mijn huis ligt er vol mee en als er in de kabel een zilverfolie laag zit onder het metalen web, dan is de kabel ook prima in orde.

 

Bert_1-1660842934252.png

 

Vanja1
Level 2
Topicstarter

20220822_131743.jpg

 Monteur is geweest.  Alles nieuw geplaatst en het internet doet het ook weer beter ! Ik ben zeer tevreden bedankt !