ik heb een technicolor volgens mij een verouderd apparaat. ik heb soms ook last van dat internet uitvalt en dan gaat hij weer aan. de kabel van adapter is ook niet echt goed meer is het misschien mogelijk om nieuwe modem te krijgen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Vanja1 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vragen een topic bent gestart op het forum! Zo te zijn onze experts @anoniemforum en @Bert al met je aan het analyseren geslagen. Het modem en AOP wat ik op de foto zie, zijn beiden verouderd zoals aangegeven. Een monteur kan beide kosteloos voor je vervangen. Hiervoor heb ik direct een afspraak ingepland op maandag 22 augustus 2022 tussen 12 en 18 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het lijkt wel aan vervanging toe.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dan kunnen ook hedendaagse nieuwe aansluitmaterialen meegestuurd worden.
zowel het aop als de splitter en connector van de tv kabel is verouderd en dienen vervangen te worden
een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
Goedemiddag @Vanja1 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vragen een topic bent gestart op het forum! Zo te zijn onze experts @anoniemforum en @Bert al met je aan het analyseren geslagen. Het modem en AOP wat ik op de foto zie, zijn beiden verouderd zoals aangegeven. Een monteur kan beide kosteloos voor je vervangen. Hiervoor heb ik direct een afspraak ingepland op maandag 22 augustus 2022 tussen 12 en 18 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn na het monteursbezoek?
Vriendelijk bedankt , en ik laat je weten hoe het is afgelopen!
@Vanja1 Heel graag gedaan! 😉 We wachten je terugkoppeling binnen dit topic dan even af. Nog een fijne dag gewenst.
Als ik @Vanja1 was, zou ik de hele kabel vervangen voor een hedendaagse kabelkeurkabel.
Ter info over deze stekker, die is volledig afgeschermd met metaal onder het plastic kapje, mijn huis ligt er vol mee en als er in de kabel een zilverfolie laag zit onder het metalen web, dan is de kabel ook prima in orde.
Monteur is geweest. Alles nieuw geplaatst en het internet doet het ook weer beter ! Ik ben zeer tevreden bedankt !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.