1
Vraag
2
Reacties
arrie86

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

ipv6 uitzetten via klantenservice lukt niet

Ik probeer nu al meer dan een week om ipv6 uitgezet te krijgen maar het is nog niet gelukt.

De ene medewerker belooft het, maar doet het niet, de ander zegt dat het niet kan en de derde zegt dat ik maar wifi boasters moet nemen.

Ik moet ipv6 echter uit hebben vanwege een van verbinding met het werk.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@Dave! #teamwork 💪 Zonder jou hadden we het niet zo snel gezien 🙂 

@arrie86 Geregeld! Binnen 24 uur staat IPv4 Only actief. Ik ga ervan uit dat het nu allemaal wat soepeler loopt als je thuis moet werken. Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan zien we je graag terug op de Community. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo medewerker als jij onderstaand even in je profiel wilt zetten, heel graag.

 

Medewerker is ingelicht en deze verschijnt vanzelf in topic. Houd wel rekening wegens drukte dat het even duurt.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @arrie86 en welkom hier! 

Dat zet geen zoden aan de dijk als je al een week bezig bent en het maar niet wil lukken! Ik ben erin gedoken voor je en kort door de bocht: Er moet eerst een optie verwijderd worden, voordat de juiste weer kan worden toegevoegd. Dit verwijderen had mijn collega voor je geregeld maar (per ongeluk) in het systeem gezet voor 17 juli in plaats van 17 juni. 

Sorry dat dit zo misloopt! Ik heb de optie per direct laten verwijderen, er gaat 24 uur overheen voordat de juiste weer kan worden aangevraagd. Je mag dit morgen regelen via de klantenservice of wij komen zo snel mogelijk weer langs in je topic om dit in orde te maken, wat je maar fijner vind. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dank je @Mariska  voor het oppakken en blij dat het goed is opgelost en opgepakt.

 

arrie86
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Mariska

 

Dank voor het zo snel oppakken. Ik ben vandaag niet in staat om contact met de klantenservice op te nemen dus het zou fijn zijn als je het via dit topic kan oppakken.

 

Dank vast

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@Dave! #teamwork 💪 Zonder jou hadden we het niet zo snel gezien 🙂 

@arrie86 Geregeld! Binnen 24 uur staat IPv4 Only actief. Ik ga ervan uit dat het nu allemaal wat soepeler loopt als je thuis moet werken. Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan zien we je graag terug op de Community. 

arrie86
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

veel dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic