1
Vraag
2
Reacties
muklob

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ipv6 uitschakelen

Zou mijn ipv6 uitgeschakeld kunnen worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @muklob
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan dit geregeld worden! Bij deze ben ik direct aan de slag gegaan en heb ik het profiel op je modem laten wijzigen naar IPv4 Only. Dit is in de loop van vandaag verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @muklob
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Zeker kan dit geregeld worden! Bij deze ben ik direct aan de slag gegaan en heb ik het profiel op je modem laten wijzigen naar IPv4 Only. Dit is in de loop van vandaag verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic