De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zou mijn ipv6 uitgeschakeld kunnen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @muklob
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Zeker kan dit geregeld worden! Bij deze ben ik direct aan de slag gegaan en heb ik het profiel op je modem laten wijzigen naar IPv4 Only. Dit is in de loop van vandaag verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt 🙂
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @muklob
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Zeker kan dit geregeld worden! Bij deze ben ik direct aan de slag gegaan en heb ik het profiel op je modem laten wijzigen naar IPv4 Only. Dit is in de loop van vandaag verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw gaat opstarten. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...