Dankje @Maud , dat heb je inderdaad goed gezien.
Niets persoonlijks, maar ik ga dan maar iets anders verzinnen, of dat wel of niet bij Ziggo zal zijn dat zien we dan wel weer. Blijkbaar is hiermee de kous af.
<rant>
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat dit zo gegaan is en dat jij nu namens Ziggo doodleuk zegt "We kunnen dit niet meer aanpassen helaas". Ik heb dit namelijk meerdere keren duidelijk tegen jullie support medewerker gezegd toen ik hem aan de telefoon had. Mijn internet lag eruit en mijn oude cisco modem/router kwam niet meer op: "Als ik een nieuwe/andere modem krijg dan wil ik alleen een publiek ipv4 adres en GEEN IPv6", want nodig voor mijn werk. Dat was prima, kwam in orde zo zei hij... Dus, geen CGNAT ofzo maar een publiek IPv4 adres (met een lease van 7 dagen effectief een vast eigen IP adres, zolang je mac adres niet verandert). En dus vooral geen dual stack. Als ik met Ziggo die afspraak maak, waarom wordt die dan niet nagekomen? 'helaas' is geen oplossing. Mijn gesprek is vast en zeker opgenomen voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden, ik stel voor dat jullie in het kader van kwaliteit eens terugluisteren en dan die kwaliteit leveren zoals afgesproken...
</rant>
Het begint met willen...