Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi Ziggo Community,
In mijn Ziggo Connectbox Giga is er helaas geen optie voor port forwarding voor ipv4. Als ik de andere berichten lees begrijp ik dat ipv6 uitgeschakeld moet worden.
Zou Ziggo ons kunnen helpen om de Ziggo Connectbox Giga in de juiste modus kunnen zetten, zodat ipv6 uitstaat en de ipv4 port forwarding opties beschikbaar komen? Dit mag wat mij betreft op elk mogelijk moment doorgevoerd worden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @philippp
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Dan gaan we ervoor zorgen dat de optie om portforwarding in jouw modem in te stellen zichtbaar wordt! Zoals @tobiastheebe al aangeeft moet het profiel op je modem hiervoor aangepast worden naar Full Dual-Stack. Dit heb ik zojuist ingevoerd en is binnen nu en 24 uur verwerkt. Het modem zal hierdoor opnieuw gaan opstarten, maar dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt. Vanaf dat moment kun je de gewenste forwards instellen 🙂
De eRouter-configuratie moet worden aangepast van IPv6 Dual-Stack Lite naar Full Dual-Stack, daarna zijn NAT-instellingen als port forwarding en DMZ beschikbaar.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan deze wijziging uitvoeren en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Hi @philippp
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Dan gaan we ervoor zorgen dat de optie om portforwarding in jouw modem in te stellen zichtbaar wordt! Zoals @tobiastheebe al aangeeft moet het profiel op je modem hiervoor aangepast worden naar Full Dual-Stack. Dit heb ik zojuist ingevoerd en is binnen nu en 24 uur verwerkt. Het modem zal hierdoor opnieuw gaan opstarten, maar dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt. Vanaf dat moment kun je de gewenste forwards instellen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...