1
Vraag
2
Reacties
philippp

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ipv6 uitschakelen voor port forwarding

Hi Ziggo Community,

 

In mijn Ziggo Connectbox Giga is er helaas geen optie voor port forwarding voor ipv4. Als ik de andere berichten lees begrijp ik dat ipv6 uitgeschakeld moet worden.

 

Zou Ziggo ons kunnen helpen om de Ziggo Connectbox Giga in de juiste modus kunnen zetten, zodat ipv6 uitstaat en de ipv4 port forwarding opties beschikbaar komen? Dit mag wat mij betreft op elk mogelijk moment doorgevoerd worden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @philippp
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Dan gaan we ervoor zorgen dat de optie om portforwarding in jouw modem in te stellen zichtbaar wordt! Zoals @tobiastheebe al aangeeft moet het profiel op je modem hiervoor aangepast worden naar Full Dual-Stack. Dit heb ik zojuist ingevoerd en is binnen nu en 24 uur verwerkt. Het modem zal hierdoor opnieuw gaan opstarten, maar dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt. Vanaf dat moment kun je de gewenste forwards instellen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

De eRouter-configuratie moet worden aangepast van IPv6 Dual-Stack Lite naar Full Dual-Stack, daarna zijn NAT-instellingen als port forwarding en DMZ beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan deze wijziging uitvoeren en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @philippp
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Dan gaan we ervoor zorgen dat de optie om portforwarding in jouw modem in te stellen zichtbaar wordt! Zoals @tobiastheebe al aangeeft moet het profiel op je modem hiervoor aangepast worden naar Full Dual-Stack. Dit heb ik zojuist ingevoerd en is binnen nu en 24 uur verwerkt. Het modem zal hierdoor opnieuw gaan opstarten, maar dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt. Vanaf dat moment kun je de gewenste forwards instellen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic