De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik heb 2x keer de klantenservice benaderd om ipv6 uit te schakelen , maar is nog niet gelukt. is hier misschien een medewerker die het wel echt kan regelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bert, bedankt voor het signaleren.
Goedemorgen @Jan079
Ik heb zojuist je verbinding omgezet naar een IPv4 only verbinding. Ik heb hiervoor je modem moeten herstarten. Excuses voor het storen van je internetverbinding, indien je het hebt gemerkt.
Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen of is alles verder naar wens?
Mogelijk morgen.
@Bert, bedankt voor het signaleren.
Goedemorgen @Jan079
Ik heb zojuist je verbinding omgezet naar een IPv4 only verbinding. Ik heb hiervoor je modem moeten herstarten. Excuses voor het storen van je internetverbinding, indien je het hebt gemerkt.
Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen of is alles verder naar wens?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...