1
Vraag
2
Reacties
Jan079

Stamgast
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ipv6 uitschakelen door klantenservice nog niet gelukt

ik heb 2x keer de klantenservice benaderd om ipv6 uit te schakelen , maar is nog niet gelukt. is hier misschien een medewerker die het wel echt kan regelen?

 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11183Posts
  • 815Oplossingen
  • 3473Likes

@Bert, bedankt voor het signaleren.

 

Goedemorgen @Jan079

Ik heb zojuist je verbinding omgezet naar een IPv4 only verbinding. Ik heb hiervoor je modem moeten herstarten. Excuses voor het storen van je internetverbinding, indien je het hebt gemerkt.

Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen of is alles verder naar wens? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56481Posts
  • 3718Oplossingen
  • 13535Likes

Mogelijk morgen.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11183Posts
  • 815Oplossingen
  • 3473Likes

@Bert, bedankt voor het signaleren.

 

Goedemorgen @Jan079

Ik heb zojuist je verbinding omgezet naar een IPv4 only verbinding. Ik heb hiervoor je modem moeten herstarten. Excuses voor het storen van je internetverbinding, indien je het hebt gemerkt.

Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen of is alles verder naar wens? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic