Hallo Ziggo,
Kan mijn modem omgezet worden van ipv6 naar ipv4?
Ik zou graag met port forwarding willen werken.
Alvast bedankt!
Groet,
Mike
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @MikeH
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik help je hier graag bij! Jouw modem stond momenteel ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor je geen forwards kunt instellen. Ten behoeve van portforwarding kunnen wij het profiel op je modem forceren naar IPv4 Only. Dit heb ik zojuist in gang gezet en dit is binnen maximaal 24 uur verwerkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bellen met de helpdesk en het wordt geregeld.
Hi @MikeH
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik help je hier graag bij! Jouw modem stond momenteel ingesteld op IPv6 DS Lite, waardoor je geen forwards kunt instellen. Ten behoeve van portforwarding kunnen wij het profiel op je modem forceren naar IPv4 Only. Dit heb ik zojuist in gang gezet en dit is binnen maximaal 24 uur verwerkt.
Hallo @Cecilia Ziggo,
Bedankt voor de snelle service! Zojuist ingelogd op het modem en zie dat het al is gebeurt
Thanks!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.