Beste Meedenkers, experts en wat al niet meer zij,
Ben al sinds december l.l. vruchteloos bezig om mijn camera's in de oude staat van dienst; ze zowel in huis als van buiten mijn netwerk kunnen benaderen, terug te configureren.
Heb er spijt van dat ik me in december op oneigenlijke gronden de Connectbox heb laten aansmeren!
"Ik had geen behoefte meer aan een duur snel internet abonnement en moest, zo gaf de telefoondame aan, om een langzamer internetabonnement te verwerven, overstappen van de Cisco naar de Connectbox".
Ik heb me de afgelopen week in een ultieme poging tot Ziggo Community Lid laten omtoveren, om via het forum een laatste poging te doen mijn cameradoel alsnog te bereiken.
Alles dat ik aan adviezen, ideeën en suggesties van u heb binnengekregen, heb ik diverse keren opgevolgd en uitgeprobeerd.
Helaas zonder positief effect.
Het enige dat ik niet gedaan heb en ook niet ga doen (ben "als de dood" dat "wat wel goed werkt" ook naar de "k" gaat), is terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Dank voor alles, ik gooi de handdoek in de ring en stap over naar een andere provider.