1
Vraag
2
Reacties
pumpkin

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

invoeren gegevens voor VPN

ddns fout.jpg

In het DDNS scherm wil ik de gegevens invoeren om de VPN verbinding tot stand te brengen. Ik moet klikken op het oranje balkje rechts onderaan, maar de wijzigingen worden niet opgeslagen. Ik krijg na enkele minuten de melding: oeps, er is iets misgegaan, probeer het later nog een keer.

Het frappante is dat mijn gegevens bij inloggen nog steeds vermeld staan....

 

Wat kan er aan de hand zijn dat de gegevens niet kunnen worden opgeslagen?

 

Gr, johan meijer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @pumpkin

Ik zie dat @Steefb en @anoniemforum al iets uitgelegd hebben over de DDNS pagina.
Voor info over een VPN verbinding wil ik je vragen om deze pagina eens goed door te nemen.

Bij vragen horen wij het graag. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je weet dat ddns heel wat anders is als een vpn?

Zou nut kunnen hebben als je zelf een vpn gaat maken, doe je dat?

 

Heb je de mosem al eens opnieuw gestart, even vd. stroom?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

DDNS is om een domeinnaam te koppelen aan je modem

de connectbox ondersteund geen vpn

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @pumpkin

Ik zie dat @Steefb en @anoniemforum al iets uitgelegd hebben over de DDNS pagina.
Voor info over een VPN verbinding wil ik je vragen om deze pagina eens goed door te nemen.

Bij vragen horen wij het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic